15 frågor

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår och rätt så ofta mina ögonbryn också.
 
Vad skrattade du åt senast?
 William när han försökte spruta vatten på mig.
 
Om du kunde gå i pension imorgon, vad skulle du göra då?
Skulle väl resa runt hela världen då!
 
Om du kunde byta namn för en dag, vad skulle du byta till?
Ingen aning, när jag var liten ville jag alltid heta Julia i alla fall!
 
Vad står det i ditt senast mottagna sms?
 ''Ha du tvättat bilen?'' av pappa
 
När du var liten, samlade du på någonting?
Har samlat på typ allt, haha! Ölkorkar, klistermärken, prislappar är väl dom största kollektionerna
jag har haft av något jag har samlat på!
 
 
Vilket TV-program skulle du vara med i om du fick välja helt fritt?
Väldigt svår fråga, men kanske typ Masterchef!
 
Hur ser den perfekta familjen ut enligt dig?
Att alla i familjen stöttar och respekterar varandra och är ärliga. 
 
Vilket är ditt favoritord?
Vill inte ens skriva ner dom här för dom är så inside joke så det är inte många som skulle förstå :D
 
Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig?
Njä, tror faktiskt inte det! Är inte så intressant så tror inte någon skulle hitta på något att säga om mig :D
 
Om du läser bästavän, vem tänker du på då?
Faktiskt på William, min bästa vän och kärleken i mitt liv!
 
Bloggen, Twitter eller Instagram?
Använder inte Twitter, men att välja mellan bloggen och Instagram är rätt så svårt...
Måste nog välja Instagram ändå, finns så mycket bra inspiration där!
 
Äger du några band t-shirts?
Nej, är inte en sådan som fangirlar någon typ av musik!
 
Har du gråtit offentligt någon gång?
Jodå, flera gånger. Men skäms alltid lika mycket då jag gör det och vill bara gömma mig!
 
Vi låtsas att du fyller år imorgon. Vad är den perfekta presenten?
En resa till södern eller USA! Tror inte något annat skulle sitta bättre just nu.
 
Inspobilderna är från min tumblr


Cielo    •  

Kul att läsa

MALIN    •  

Kul lista :) Den snor jag gärna, om det är ok!

Ebba    •  

Vad roligt inlägg!

Svar: finns nog fler som har den tanken haha :)
Kram

Elin Gåhlin    •  

En resa till Usa skulle verkligen inte sitta fel!:)

Svar: Ja, eller hur!
Henrietta Nylund

Jeanette - Livet i London    •  

Intressant att läsa :)

Matilda Wikblom    •  

kul att läsa :D Har också gråtit x antal gånger offentligt, lite jobbigt ibland men bara att acceptera att man ät sån ;)

Svar: Ja eller hur, känns så jobbigt när det händer men precis som du sa så är det ju bara att acceptera och gå vidare i livet :)
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

kul att läsa :)

Daniela    •  

Snor denna lista av dig :)

Amanda    •  

Roliga frågor och svar :)

ISA    •  

haha så roligt sms från pappsen ;)

shazi    •  

älskar bilderna

Sofia    •  

Såå fina bilder!

Alice    •  

Roligt att läsa :)

Ellen Gräntz    •  

Roligt att läsa dina svar :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Kul att få veta mer om dig :)

Linn Strömberg    •  

Åh älskar såna här inlägg!

Vanessa andersson    •  

älskar att få reda på mer om bloggaren :D

Ida - foto & häst    •  

så roligt att läsa :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Jättefina inspobilder och roligt att läsa frågorna! :)

VERONICA - fashion blog    •  

SÅ härligt inlägg, kul att läsa! :) Kramar fina du! Ha en underbar dag!

Prietha    •  

Skulle också vilja vara med i Masterchef!

Rebecka    •  

Roligt att läsa :)

Svar:
Eller hur :D

Ha en fin kväll ♡

Kram

Pauline    •  

vad roligt att läsa dina svar och lära känna dig lite bättre :)

Emmelie    •  

Hihi, jag samlade också på ALLT när jag var liten :-P

carolines ♥    •  

Kul att läsa! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!