Todays outfit

Söndriga jeans - ONLY / Nike Roshe Run - JD / Långärmad - BikBok / Parfym - Marc Jacobs Daisy
 
Denna outfiten hade jag på mig idag när vi gick en sväng på stan med William!
Älskar söndriga jeans men vi har en viss klädkod i salongen så vi inte får ha på oss söndriga/slitna kläder och då betyder det ju inga söndriga jeans vilket är lite tråkigt, så passar nu på att använda det under påsklovet :)

Har inte hunnit använda mina Roshe Runs så ofta ännu då det har varit så jobbigt och slaskigt väder här i Vasa sedan jag kom hem från London, men nu ser det lite torrare ut på gatorna så passade på idag att rocka dom!

Vill ni se flera outfits?


Mary    •  

Jag vill se mer outfits, du är en stilinspiration :) + glad påsk

fanny ahlm - hörselskadad    •  

åh tack så mycket!!
snygg outfit!

Linnéa Pyrrö    •  

Fin outfit!

Sv; Yes jag tror det kommer upp ett inlägg om det :)

Rebecka    •  

Snyggt!

Svar:
Åh eller hur :D

Glad påsk fina du ♡

matilda    •  

Så himla fin outfit! Älskar byxorna!!

Anonym    •  

Så fin outfit, älskar din stil <3

Pauline    •  

snyggt!

N    •  

Snyggt!

JUNITJEJ    •  

Snyggt!

Linda    •  

snygg outfit.

MALIN    •  

Skorna är världens skönaste och bästa! Har också ett par :) Kram

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Jag vill se mer! :)

Emelie Pahlin    •  

Så grymt snyggt alltihop, speciellt skorna! :D

Anita    •  

Jaa, visa gärna fler :D

Siri |Diabitfit|    •  

Så snygga skor :D

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Superfint! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så snyggt! :)

Ellen Gräntz    •  

Jättefin outfit!

Alicia - Alicia And Stuff    •  

Snyggt och vårigt! Jag älskar den där parfymen!

Elin    •  

jättefint, skulle vara kul med fler outfits!:)
sv: tack :D

Cecilia Johansson    •  

Snyggt!:D

Stina    •  

Var gärna med och tävla på min blogg och vinn ett inlägg där jag marknadsför din blogg. Du hittar tävlingen här: http://ztinas.spotlife.se/2015/04/04/pasktavling/
Hoppas du får en superbra påsk :)
Kram!

Evelina    •  

Himla snygg outfit! :)

Jessica Antemyr    •  

Snyggt :)

Linn Strömberg    •  

Så sjukt snygga jeans och skor!

Erika    •  

Snyggt :)

milina.blogg.se    •  

Snyggt!

VERONICA - fashion blog    •  

Gud så underbara bilder, sååå snyggt :) Ha en fin dag! Kram

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snyggt! :)

Nathalie Tegelstam    •  

Såå snyggt, älskar skorna!! :) kram

Jenny Karlsson    •  

alltså skorna!! Ge mig :(

Sanna | Design & Beauty    •  

Den där parfymen är sååå god!

Ida - foto & häst    •  

himla snyggt!! :D

sara    •  

Såå snygg outfit :)

Renée Risberg    •  

Så vårigt och fint! :)

Malin    •  

Men såå snyggt!! :)

Yuki Yoursic    •  

oh vad härlig outfit ^^ om ändå vädret här skulle tillåta lite vårigare kläder :D

Btw vill du göra bloglovinbyte? ^^

Cajsa Lindahl    •  

alltså! du är helt otrolig på att fota!
undrar vilken kategori du skulle lägga din blogg i om du fick säga vad du tycker? tänkte följa dig men vet inte om jag ska placera dig i vardags-blogg, fotoblogg eller nån annan?

Svar: Åh tack, blir såå glad av dina fina ord! :) jag skulle nog säga att min blogg är mest som en vardagsblogg, men brukar även tycka att jag skriver mycket om tips, inspiration och mode/skönhet! :) hoppas du stannar kvar och följer min blogg! Kram!
Henrietta Nylund

Emma    •  

enkelt men så snyggt! :)

sarah    •  

Fina kläder

Emelie    •  

Drömoutfiten ju!! Jätte fin blogg också :)

Svar: Åh tack så jätte mycket :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!