Sneakers denna vår

 
Sneakers

Klicka på bilden för att se vad modellerna heter och varifrån de är!
Jag fullkomligt ääälskar såna här typens sneakers! Tycker det är såå snyggt nu speciellt på våren, men även på sommaren och hösten! 
 
Själv har jag ju Nike Air skorna i vitt och Roshe runsen i svart, men skulle faktiskt vara sugen på ett par till, haha! Just nu har jag spanat ordentligt efter Adidas Superstar skorna men hittar dom inte någonstans? :(
 
Sen är ju såklart också Converse skorna snygga till alla outfits, men har redan så många par av dom så dom är inte direkt på min wantie lista i vår! :)
 
Är du sugen på sneakers i vår?


corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så himla snygga! :)

Linn Strömberg    •  

Jag vill ha ett par till Jordans. Ett par ljusa, då mina nuvarande är mörka och inte lika våriga

Nathalie Tegelstam    •  

Så snygga skor! :) kram

cecilia    •  

så snygga! Speciellt de grå med nike-märket!c

Malin ♔    •  

Så himla snygga skor :)

Sara    •  

Snygga :)

Kajsa-Stina    •  

Så himla snygga! Är helt förälskad i vita och ljusa skor jag också då jag tycker det ser så fräscht och somrigt ut! Enda nackdelen är ju att dem lätt blir smutsiga :/

Pauline    •  

så snygga!

Jossie    •  

Adidas sneakers är as snygga!!

Cecilia Johansson    •  

Tycker det är sååå fint med sådana enkla och sköna men endå snygga skor :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så snygga! :)

linah    •  

älskar sneakers:D!

Prietha    •  

Är supersugen på adidas originals superstar! Finns här http://bfy.nu/se/rK2

Erika    •  

Vilka snygga!

Malin Lindgren    •  

Alla var super snygga, sneakers till våren är en självklarighet för mig :) Älskar de grå nikeskorna omg *_*

Mia Forsberg    •  

Tack så mycket :)

Jag har adidas superstar och har haft många såna par ända sedan högstadiet, älskar dem verkligen :D

Sussie    •  

Så snygga allihopa!! Vill också ha! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!