Snapshots

Mys med Lilli / Före 2 års middagen
Massor av produkter vi fick från skolan / Söndagens frukost
Mina presenter från William / Lunch i veckan med mami
Nytvättad bebis / nya klockan
 
Några bilder ifrån hela veckan som har varit. Har hänt rätt så mycket, både bra och dåliga saker!
 
Har ju som sagt haft en riktigt äcklig spysjuka som jag nu börjar återhämta mig från. Har inte spytt sen fredags eftermiddagen men har knappt fått i mig någon mat och har haft vätskebrist och varit sjukt trött ända sedan dess. 
Kommer nog ändå att söka mig till skolan imorgon tror jag!
 
Trots några konflikter denna veckan så har jag ju hunnit med mycket och det mesta känns ju bra!
 
Hur har eran vecka varit?
 


Josefine ♔    •  

Så fina bilder!! :D

Sofie    •  

Åh fy vad jobbigt med spysjuka, men skönt att det är bättre nu! Själv har jag klarat mig från allt sånt(peppar, peppar) trots att nästan alla i min omgivning varit sjuka.
Har haft en ganska lugn vecka, men teoriplugg och dans :)
Kram!

Jessica Antemyr    •  

Fina bilder :)

Amanda Engberg    •  

Sv: Tack så mycket! :)

Ella    •  

Vilka härliga bilder!

ebba    •  

så härliga bilder!

Emma    •  

Åh vilka härliga bilder! :')
Skönt att du känner dig bättre!

Cecilia Johansson    •  

Söt bil :)

Linn Strömberg    •  

Åh vad gott med pannkaksfrukost!

Amanda♥    •  

Så fina bilder, ser gott ut! :D

Bella    •  

Söt katt! :D

Alice    •  

Ser ut som en bra vecka förutom att du varit sjuk!

Anonym    •  

usch så hemskt att spy, hatar det, krya på dig :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Fina bilder! Snygg klocka :)

Klara Andersson    •  

fina

Malin / Inte vego, men    •  

Nä fy vad jobbigt för dej! Hoppas det känns bra snart!!

MALIN    •  

Kul att se lite snapshots från din vardag :) Kram på dig

Miss Philipsen    •  

Usch, finns nog inget värre än att spy, stackare. Men skönt att det verkar vara över iallafall :)

Hemma Hos Felicia    •  

Plättar på en söndag är ju det bästa!! :D

Pauline    •  

kul med snapshots, så söt kisse!

Sara Ekman    •  

Fina bilder :)

Siri |Diabitfit|    •  

Skönt att du börjat återhämta dig!

Malin Lindgren    •  

Hej, svaren på frågestunden jag hade ligger nu uppe på bloggen eller här : https://www.youtube.com/watch?v=1vosg8PfXY8
Tack för att du frågade i frågestunden :)

Tråkigt att du haft magsjuka! Hopaps du känenr dig bättre nu!
Förre veckan för mig var både upp och ner, mycket blandade känslor så hoppas att denna vecka blir bättre :) kram

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vilka härliga bilder. :)

Josephine    •  

Härliga bilder :)

Linnéa Alpsten    •  

Vad många härliga bilder, fint hår du har! Min vecka har varit helt okej, dock lite stressig, så jag hoppas den här blir lugnare :)

Amanda Halldan    •  

Åh vad mysiga bilder! Klockan är ju supersnygg!! 😍

Erika    •  

Ingen dum frukost det.
Skönt att du mår bättre nu!

Viktoria Eriksson    •  

så fina bilder! :)

sarah    •  

Fina bilder .. söt uggla på bilden










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!