Roliga nyheter

 Inspo tagen från min Weheartit.
Hade en rätt så kort och skön skoldag idag som bestod av första hjälpen kurs och sedan följt av att fylla i två enkäter i skolan och sedan fick vi sluta! 
 
Fick reda på i skolan att vi är lediga på måndagen, hur skönt? Känns verkligen lägligt nu eftersom att vi inte får lika långt påsklov som alla andra verkar få, bara typ i två dagar extra ledighet? Men jag klagar ändå inte!
 
Vi kommer även ha en liten spa-kväll i skolan för våra mammor någon kväll inom snar framtid och lyxa till det lite för dom då, så det blir riktigt kul! Om jag själv hade en dotter skulle jag verkligen uppskatta det så tror nog dom blir glada! :)
 
Hur har eran vecka varit hittils?


Alice    •  

Vad roligt! låter himla mysigt med mamma-spa-kväll!

S A N N A ♥    •  

Åh vad skönt att vara ledig måndag och kul med spakväll:D

Anonym    •  

Skönt med lite må bra dagar :)

Flisan    •  

Najs inspo :D

Linn Strömberg    •  

Vad skönt att vara ledig på måndag!

ebba    •  

vad skönt!

svar: åh tack så mycket :D
kramis

Emma    •  

Skönt med kort skoldag och vad skönt att ni får vara lediga på måndag! :')

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Fin inspiration :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vad skönt med en så kort dag! :)

Malin Lindgren    •  

Så skönt att ni är lediga på måndag:)
Kul med en första hjälpen kurs :)

Sara Ekman    •  

>Härligt :)

tommy    •  

fin blogg fina bilder

Elin    •  

Min vecka har varit bra, nästan bara fylld med jobb dock haha :)

Siri |Diabitfit|    •  

Hade också bara typ två dagars påsklov när jag gick i skolan, lustigt att vissa har det :]

Pauline    •  

skönt med extra lov, och vad roligt att få lyxa till det till mammorna :)

Sanna Preifelt ❤    •  

Åh, det låter ju superhärligt att vara ledig :) Jag väntar på påsken nästa vecka, då får jag vara ledig, hihi :D

Linnéa    •  

Hu myki besökare har du? :)

Cecilia Johansson    •  

Skönt att vara ledig på måndag :D

linah    •  

åh skönt att vara ledig:)<3

Elin    •  

vilken bra idé, era mammor blir säkert mycket glada!:)
sv: ja det var det också :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!