Glad internationella kvinnodagen!

Gårdagens goda (och liiite nyttigare) egengjoda hamburgare! / supergod minidonut från i morse

Idag är det ju Internationella Kvinnodagen! Har själv inte "firat" på något speciellt sätt, bara ätit en riktigt god middag med älsklingen!

Denna helgen har faktiskt gått väldigt långsamt! Hela gårdagen gick jag runt och tänkte att det var söndag fastän det var lördag, ingen aning varför!

Den kommande veckan ser riktigt bra ut med kerastase kurs med mera! Har även några spännande mail att svara på än idag, så mera kul kommer upp på bloggen inom kort :)!


Liborius    •  

Jag och sambon firade med lite våfflor nu på kvällen:)

Sara Ekman    •  

gott med donut :)

Nathalie Tegelstam    •  

Gud så gott det såg ut! :) kram

Linnéa Alpsten    •  

Åhh vad gott det ser ut! :)

ida - photography, style, life ♡    •  

Vad mysigt!

Sv: hihi tack finis! :D

Amanda♥    •  

Vad gott! :)

SaraNavjord.se    •  

Grattis på kvinnodagen! Hoppas din dag varit bra :)

Molly Bergh    •  

Åh vad god hamburgaren ser ut... Haha :D

Jennisbeauty    •  

den där donuten såg inte fel ut!

Linn Strömberg    •  

Hade totalt missat att det är den internationella kvinnodagen

Cecilia Johansson    •  

Älskar goda middagar :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Såg väldigt gott ut!

Elin    •  

Missade helt att det var den dagen haha :o

Siri |Diabitfit|    •  

Ser gott ut :)

Kajsa-Stina    •  

Så himla mysigt och vad gott det ser ut! Jag firade inte heller dagen igår direkt något märkvärdigt alls faktiskt. Åt en god middag med familjen, sen var det inte så mycket mer haha :)

Rebecka    •  

Svar:
Ja, det förstår jag. Det är juu så gott :D


Ha en fin måndag ♡

Kram

Erika    •  

Massa gott :) Skönt med en långsam helg dessutom!

Prietha    •  

Ser otroligt gott ut!

sofft.blogg.se    •  

Gott med munk :D

Pauline    •  

mums!

Anonym    •  

Supergod hamburgaren såg ut!

Anita    •  

Åh så gott ! :D

Ellen    •  

Hamburgaren ser verkligen sjukt god ut!
sv: Yay, kommer en video om någon dag eller två! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!