5 sakers utmaning


5 saker jag brukar säga
- Jag är trött
- Men hallåå??
- Oh my gaaad
- Wtf 
- Nathalie e baneis (inside joke)


5 saker jag vill bli bättre på
- Att inte stressa
- Att fotografera
- Att bli bra på bild
- Att hitta mera tid och ork till att t.ex. gå på gym
- Att göra bloggdesigner
 
5 saker jag brukar tänka
- Vad ska jag blogga om idag?
- Vad ska jag äta?
- Vad ska jag ha på mig imorgon?
- Om att flytta hemifrån
- När börjar skolan imorgon?

5 saker jag skrattar åt
- Roliga vines
- Nathalie
- Roliga videos på djur
- 9gag
- William


5 saker jag lägger mycket pengar på
- Mat (!!)
- Kläder
- Smink
- William
- Inredning
 
5 saker jag brukar drömma om (vet inte hur man ska tolka denna)
- Att få en riktigt stor blogg
- Att starta en riiiktigt stor salong i framtiden
- Att vinna på lotto
- Att flytta utomlands 
- Att hitta ett jobb jag verkligen trivs med
 
 
5 saker som doftar underbart
- Chanel Chance parfymen
- William
- Mat när man är riktigt hungrig
- Alla kerastase schampon/produkter
- Doftljus
 
5 saker som gör mig till mig
- Att jag är envis
- Att jag är sparsam
- Att jag alltid är hungrig (!!)
- Min mopedbil
- Min pojkvän

Har sett på många bloggar denna listan och många versioner, så plockade ihop lite olika frågor från olika listor till en "egen" :)

Hoppas ni har haft en fin vecka! p&k


Siri |Diabitfit|    •  

Kul lista :D

Ellen    •  

Kul lista, kanske lånar den senare!

linah    •  

sv; tack så mycke för din kommentar, värmer verkligen <3

måste bara säga att ditt hår är to die for!!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Roligt inlägg :)

Linn Strömberg    •  

Vad rolig lista! :D Och vad härligt med moppebil, själv glider man runt på en moppa, hehe!

Emma    •  

Jag säger också jag är trött super ofta ;)

Mia Forsberg    •  

hihi tack så mycket :) Kan lova dig att all mat var riktigt god! ;)

Kul med sån här lista. Jag gillar att både göra listor och att läsa när andra har gjort :)

Erika    •  

Jag behöver också bli bättre på att inte stressa :P

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad kul att läsa! :D

Madelene    •  

Kul lista ! :)

Amanda Engberg    •  

Gud vad långt och fint hår! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Bra lista! Jag vill också bli bättre på att fota och på att göra designer, men jag blir bara så stressad haha :/ Önskar mig massor av ledig tid.

Anonym    •  

Sjukt snygga sneakers och kul lista :)

Elin    •  

Älskar sådana här inlägg :D

Kajsa-Stina    •  

Så roligt med en sån här utmaning! Blev själv sugen att testa mig på det nu hihi :)<3

Sara Ekman    •  

Kul lista :)

Emma    •  

så snygga skor! :D

Jossie    •  

Älskar sånna här inlägg!!

sarah    •  

Tack så mycket

Pauline    •  

Så rolig lista!

Josefine ♔    •  

Åh sånt här är ju verkligen hur kul som helst att få läsa :D

Victoria    •  

Lånar denna lista utav dig, Givetvis med en länkning.

Svar: Passar bra! Ska kika in och läsa den sedan :)
Henrietta Nylund

Nathalie Tegelstam    •  

Rolig lista, så kul att läsa! :) kram

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

älskar skorna










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!