Sommarlista

Sommaren är här! Vad ska du göra nästa vecka?
Jobba, fira midsommar och sedan åka till Stockholm!
Hjälp trodde det var minst 2 veckor kvar tills Stockholmresan, måste börja packa!
 
Tre saker du vill göra i sommar.
Sola, grilla och bara vara!
 
Tre saker du INTE vill göra i sommar.
 Stressa, vakna tidigt och vara blek.
 
Vad blir din sommarplåga 2015?
 Headlights - Robin Scultz
Peanut Butter Jelly - Galantis
 I Don't Like It, I Love It - Flo Rida
Har inte hittat några bra sommarplågor i år faktiskt :(
 
Landet eller stan?
Vet faktiskt inte! Bor ju själv på landet men gillar ändå stan mera!
 
Vad grillar du helst?
Kyckling inrefilé och majs!
 
 
Vad är sommarmat för dig?
Nypotatis och grillat kött.
 
Sommarjobb - ångest eller glädje?
Lite både och, men mest glädje eftersom att man får pengar och erfarenhet!
 
Har du tänkt besöka några särskilda platser?
 Stockholm nästa vecka, sedan blir det väl Weekend Festival i Helsingfors i Augusti!
Annars vet jag inte riktigt om jag ska någon annanstans!
 
Vad är det somrigaste plagget du har?
 Denna jumpsuiten känns somrigast just nu! Väntar bara på värmen så jag kan använda den!
 
Sommaregn - ja eller nej?
Ja! Men inte för mycket. Gärna nu som då lite regn och åska men inte 10 dagar i streck!
 
Och till sist - din bästa sommarrutin?
Att bara få stiga upp när man vill på morgonen och lägga sig ute och sola!
 
 
Hittade denna somriga listandenna härliga bloggen och tänkte att jag också kunde göra den! 
Ifall du också vill göra den kommentera gärna nedanför så får jag gå in och läsa dina svar! :)


Alice    •  

Rolig läsning!
Den jumpsuiten är verkligen sååå snygg!

Prietha    •  

Mååste in på bikbok och köpa en jumpsuit!

Pauline    •  

väldigt härlig lista!

Ebba    •  

Så roligt inlägg, riktigt fina bilder!

Svar: tack så mycket :) kram

Céline    •  

riktigt härlig lista!

S A N N A♥    •  

åh vad snygg jumpsuit:D

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

ÅÅå vad kul att läsa!

Mathilda - PHOTOGRAPHS    •  

sv: Super, följer dig nu som nummer 103! Säg till när du följer mig med ^^

sara    •  

Härliga bilder! :D

amanda    •  

Åh så snygg jumpsuiten var!

sara    •  

Ojj.. Skerv feel.. :( Menade kul att läsa! :)

Viktoria Eriksson    •  

bra lista! härliga bilder :)

Anita    •  

Kul att läsa :)

Anonym    •  

Härlig lista!

Sara Ekman    •  

Härlig lista :)

Celine    •  

Vilken härlig lista!

sandra    •  

kul lista!

Olivia    •  

Va roligt att läsa!

Emelie Andersson    •  

Älskar att öläsa sånt hät :)
Håller med om en hel del, t.ex. att inte vara blek :) Vill verkligen bli brun nu till sommaren.

Celine    •  

Gillar också sommarregn haha!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!