Rea fynd

Bestämde mig för att ta en sväng på stan medan William jobbade tidigare i veckan och trodde att allt på rean redan skulle vara slut eftersom att den började för så pass länge sedan men så var det faktiskt inte! Var inte inne i så många affärer men kom hem med tre nya plagg!
 
Topparna är köpta från Ginatricot och kostade ynka 3€ / 30kr styck! Var inte säker riktigt på längden av dessa toppar när jag prövade dom, men tänkte att dom blir säkert riktigt fina med en stor kofta på i höst! Och dom kostade ju egentligen ingenting så det gör ju inget om dom inte blir använda så jätte mycket!
 
Byxorna på dom två första bilderna så kommer från BikBok och dessa hade jag faktiskt testat på tidigare i år när dom precis kommit in i butiken men bestämde mig ändå för att inte köpa dom slutligen, och nu blev dom mina för 10€ / 100kr! Är så glad och sitter i skrivande stund med byxorna på och bara älskar dom! 
 
Har du fyndat något på rean?
 


Anonym    •  

så jäkla snygga byxor! shoppade faktiskt ett likadant linne som dig på rean, riktigt fina och sitter så snyggt!

Fanny    •  

Superfina linnen! har också såna byxor, dom är SÅ sköna😊

Emelie    •  

Sååå snygga byxor! Jag har hittat en poncho nu på sommarrean som jag verkligen gillar! :)

linah    •  

hihi ser ut som tumblr bilder längst upp (komplimang) <3
fina linnen:D!

Johanna Svensson    •  

Fina plagg! :)

Skogsraah ☾    •  

Snygga!

Amanda Engberg    •  

Åh så snygga! :)

Isabelle Johansson    •  

Snyggt :D

daniela    •  

så snygga toppar, måst gå och kolla på dem jag med!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snyggt :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Supermysiga byxor! Gillar dem skarpt.

sandra    •  

nice!

Prietha    •  

Gud så snygga byxor!!

Elin    •  

Åh älskar byxorna! :)

Fanny    •  

Gud vad nice med lite rea fynd! Jag har tyvärr inte hittat något på rean än. :(

louise    •  

så snyggt! :)

Sanna | Beauty & Design    •  

Gillar verkligen byxorna, de var superfina :) Det andra var jättefint också, men byxorna var nåt alldeles extra :) Bra fynd! Jag har nog inte riktigt fyndat något på rean i år, men jag har lite svårt för reor. Blir liksom stressad av tanken och ifrågasätter det jag tänker köpa, om jag hade köpt det ifall det var till fullpris osv. Också blir jag stressad av alla människor :P Eller jag tror inte jag har köpt nåt på rea, mer än två par skor som jag klickade hem från Nelly, det ena paret var på -80% :)

Amanda    •  

Så fina saker! :)

Pauline    •  

jättefina byxor :)

Pauline    •  

så fina byxor!

Linnea, fotografier    •  

Vad mysiga byxorna ser ut!!

Rebecka    •  

Så snygga byxor!

Svar:
Det var det också :)

Kramar










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!