Varmare väder

Untitled #62

Klicka på bilden för att se varifrån allt är!
Längtar ju såå mycket tills det blir vår (och sommar för den delen) och att man får börja använda lite lättare kläder som t.ex. något som på kollaget ovan!
 
Har börjat spana lite på någon liknande jacka som på bilden men har redan två vårjackor men dom liknar varandra rätt så mycket så en sådan som på bilden skulle sitta perfekt! Även skorna och klockan skulle jag inte tacka nej till!
 
Var ju på Taken 3 igår också som jag sade i senaste inlägget och tror faktiskt det är rätt så många som har hunnit se den så behöver ju inte berätta destomera vad den handlade om! Den var faktiskt riktigt bra så det blev en riktigt lyckad kväll! :)
 
 


Rebecka    •  

Snyggt!

Madde    •  

Så snyggt kollage! Längtar också tills man kan använda lite somrigare kläder! Skorna var ju dööösnygga!

Siri |Diabitfit|    •  

Snygga grejer!

Karin    •  

Den toppen var riktigt snygg!

emma    •  

längtar också till våren, är så trött på mina tjocka kläder haha

Lydia    •  

Så snyggt!

Anita    •  

Snygga kläder :D

Pauline    •  

så fina bilder! :)

sara navjord    •  

Jätte snygga kläder!

Michelle W-    •  

Åh älskar väskan ! :)

ebba    •  

så himla snyggt!

svaren på frågestunden är uppe på min blogg nu :)
kramis <3

Anonym    •  

Superfin outfit! Skulle vilja ha dom skorna :)

milina.blogg.se    •  

himla fin färg på nagellacket!

Amanda    •  

Fin blogg du har! I början på januari flyttade jag till USA för att jobba som au pair, kika gärna in på min blogg och följ med på mitt äventyr! :)

VERONICA - fashion blog    •  

Uunderbara plagg, suuupersnygga tjejen! :) Kramar! Has en grym start på veckan!

malin    •  

Åh vilken himla snygg topp!:)

keamy.blogg.se    •  

Sv: Hihi jaa det var himla skönt & välbehövligt nu faktiskt :) skönt att få vila huvet från jobb & skola :)

Sara    •  

Vilken drömoutfit :)

Nathalie Tegelstam    •  

Vilken perfekt outfit, så snyggt!! :) kram

Angelica Bengtsson Fotografi    •  

Vad snyggt :D

Rebecca    •  

Superfint!

Jag har inte sett den, men kommer nog å andra sidan inte göra det heller ;)

N    •  

Gud vad snyggt!!

cecilia    •  

åh, så snygg klocka!!

Anna Fotografi    •  

Så fina kläder och collage :D

Amanda Andersson    •  

SV: Nej verkligen inte jag heller! Vilken ögonskuggspalette är din favorit? :))

Rebecka    •  

Snyggt!

Svar:
Det gör jag med :) SÅ fin!

Ha en fin måndag ♡

Kram

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Kul att höra att du gillade filmen. Jag har hört många som sagt att den inte är så bra så jag har inte vart och sett den ännu.

Celine    •  

Men shit ge mig den där outfiten snälla!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Jättefint!!

Pauline    •  

så snyggt! :)

Erika    •  

Åh vad snyggt det var :)

Hillevi    •  

Väskan <3

Emma    •  

såå snyggt! :D

Ellen    •  

Sååå himla fint och vårigt!
sv: Kul att du uppskattar dem :)

Amanda Johansson    •  

Snyggt collage :)

Emmelie    •  

Så snygg den toppen var!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!