Sommar inspo

Nu skulle en resa till södern sitta helt perfekt! Saknar så mycket sommaren och värmen så att det inte ens är sant! Man ska ju inte klaga, men sommaren är lätt den bästa tiden på året!
 
Nu är det ju snart ett helt år sedan jag var i Spaninen i två veckor med William och hans familj så nu börjar suget att resa pånytt till något varmt ställe komma smygandes!
 
Kanske jag bokar in något efter London? Får se :)


Celine    •  

Åh älskar!

NICOLE    •  

Åh jaa, håller med dig! Nu börjar man vilja ha vår ..

milina.blogg.se    •  

åh vill ha sommar nununu!

ebba    •  

åh jag vill också till london! mina föräldrar ska till grekland i sommar så min pojkvän och jag kanske ska åka ner dit i 4 dygn men vi får se hur det blir :)

svar: haha okej! :)
kram

Elin karlsson    •  

Så härliga bilder! En resa nu är inte helt del ;)

natalia    •  

Så bra inspo :D

Siri |Diabitfit|    •  

Åh, sommar skulle ju inte sitta helt fel nu!

schlagerdrottningar    •  

Åå vilka härliga bilder! Lite värme hade ju inte suttit fel

Sofia    •  

härliga bilder!

Angelica Bengtsson Fotografi    •  

Åhhh vad jag längtar efter sommar!

KEAMY    •  

sv: jaa visst är det! :D
Så roligt! Hoppas du får en toppenkväll :)

Julia    •  

underbara bilder! :)

Linnea    •  

Åh jag behöver verkligen sommar!
Trevlig helg!
Kram :)

Karin    •  

Som man längtar till sol och värme!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Så himla mycket fint!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vilken härlig inspo! :)

Rebecca    •  

Åh, längtar också så mycket till sol och värme!

Life of Johanna    •  


Hej!

Passa på och tävla inne hos mig , du hittar tävlingen här

http://lifeofjohanna.se/2015/january/tavling-i-samarbete-med-lugna-lyktan.html

Ber om ursäkt om du inte gillar tävlingstips!

Ida    •  

Vilken härlig inspiration! Älskar de där bikinierna från TRIANGL, skulle verkligen vilja ha en sådan till sommaren :)

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Tack!! Jaa det hoppas jag med! Ska bli så kul att få testa produkterna! :D

Frida    •  

Åh vilka härliga bilder!

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]    •  

Åh jag vill ha sommar nu! :D

svar: Tack ^^

Sara    •  

Härlig inspo!! :D

JoJo    •  

åh så härlig inspo! jag längtar jättemycket efter sommaren nu! :)

Madde    •  

Härligt inspo! Längtar efter värmen! :/

Sofie    •  

Åh vilka härliga bilder, längtar verkligen efter sommar!

Louise    •  

Så härlig inspiration!

Svar: Kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och kolla om de blev du och passa på att anmäla dig till nästa veckas omgång för att få en ny chans:)

Emma    •  

hej sv: tack så mycket =)
allt bra med dig?

Erika    •  

Åh vad härligt :)

Katta    •  

Älskar sommar! Fina bilder :)

Malin Lindgren    •  

Gud vad detta får mig att längta tills sommaren, kan knappt berga mig ♥

Pauline    •  

åååh

Emiza    •  

härliga bilder. saknar sommar










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!