Beaute dress

Detta var klänningen som jag hämtade igår som jag lovade att visa upp! Var såpass ljust när jag kom hem så hann knäppa några bilder innan solen gick ner!
 
Klänningen beställde jag för ett tag sedan från Members (som förövrigt är en riktigt bra sajt med SUPERbilliga kläder!) och denna klänningen köpte jag för något på 8-9€ /80-90 kr om jag inte minns helt fel, så verkligen ett kap!
 
Den sitter verkligen bra på och är riktigt bekväm! Man ser inte heller så väldigt bra igenom den så det är ett stort plus då det ändå är en vit klänning!
Denna kommer vara såå fin på sommaren till ett par bruna ben! Ååh vad jag längtar tills jag kan bära den!


Linn Strömberg    •  

Så fin klänning!

Hillevi    •  

jättesnygg! och billig, kanske ska beställa en sån jag med!

Alice    •  

Jätte fin!

Malin Lindgren    •  

Gud så himla himla snygg, en såndär klänning skulle jag själv kunna köpt! Kommer passa så fint i sommar med solbränd hy tror jag! :)

Erika    •  

Vad fin den var :) och vad skönt att den inte är så genomskinlig, det är jag alltid rädd för när det gäller vitt. Har nog bara en vit klänning och det är den jag hade till studenten ;p

Emma    •  

åh va fin klänning! :)

Anonym    •  

Superfin! Sitter ju fint på dig!

Josephine    •  

Vilken fin :)

Elena    •  

Fin!

Jeanette - Livet i London    •  

sv: Det var riktigt skönt väder :) Roligt att du ska hit till London! Ska du bara hit som turist eller ska du göra nåt annat?
Det är svårt att säga vilken slags jacka du ska ha med dig, på morgonen och kvällen kan det vara rätt så kallt men sen på dagarna så har vi haft mellan 5-15 plusgrader. Sen beror det på väder, idag så regnade det ganska mycket vilket gjorde att det blev rätt så kallt men som i söndags (som du såg på mina bilder) så var det jätte varmt och skönt :) Ska ni bara gå på ställen som Oxford Street och shoppa så säger jag skinnjacka eller liknande :) Man blir ju varm när man går och är man inte ute allt för sent/tidigt på dagen så är det som sagt inte jätte kallt. Som sagt, skinnjacka och halsduk säger jag.

Emelie    •  

Superfin klänning! :D

KassandraPalma    •  

riktigt fin!

Sara    •  

Verkligen jättefin :) Kommer bli så fin när man är brun på sommaren :)

Linnéa Pyrrö    •  

Åh va billig och snygg!

Siri |Diabitfit|    •  

Jättefin :)

Rebecka    •  

Himla fin!

Svar:
Åh visst är den :D

Kram

Ellen    •  

Jättefin!

Elin karlsson    •  

Så vacker!!

Sarah    •  

Så fin du va i den :)

Julia    •  

så fin klänning :)

hanna    •  

ja det var verkligen en grym dag, hur fin klänning som helst! :D

milina.blogg.se    •  

jättefin :)

Jossie    •  

Den var ju ursnygg!!

Sofie    •  

Åh så himla fin!!

Linn    •  

söt klänning:D

sarah    •  

Fin klänning !

Wilma Ahlborg    •  

sv: Jadu! Var helt säker på att det var en tröja men nu ser jag ju. Gud va fin den var! Kramis

Svar: Ja, kan ju vara lätt att missförstå då man bara ser hälften! Visst är den, såå nöjd! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!