Bloggbrunch på Sweet Vaasa

I morse klockan 9:30 var det dags för en efterlängtad bloggbrunch på Sweet Vaasa som ordnades av Frukostflickorna!
Då vi kom in och satte oss ner så väntade det vid bordet en liten goodiebag till alla! Den vad sponsrad av Fyran och Dermoshop. :)
Först hade vi en 30 min pepp-talk om att tänka positivt, hitta och älska sig själv. Riktigt intressant och halvtimmen kändes som 5 minuter! Då vi hade hört lite om det var det dags för själva brunchen. Det bjöds på bagel, yoghurt med granola, frukt, apelsinjuice och kaffe! Sjukt gott var det!
När det blev dags för efterrätt möttes jag av detta, allting ser alltid lika gott ut när man besöker Sweet Vaasa! Bestämde mig slutligen för min absoluta favorit därifrån, morotscupcake! 

Ni kommer få se lite flera bilder senare från eventet då de har skickats till mig från fotografen som var där och fotade! 
Tack än en gång till Frukostflickorna som fixade detta roliga event! Riktigt mysig morgon var det och allt kändes så trevligt och roligt! Kommer absolut gå på flera liknande events bara jag har chansen!


Catrin Monica Sandberg    •  

Åh vad mysigt med en blogg brunch :)

Linn Strömberg    •  

Åh det låter så underbart!

Julia    •  

åh mys! :)

Emma Engström    •  

Nej men åh vad roligt! Verkade ju hur mysigt och gott som helst :) Roligt att få se lite fler bilder! Kram

MALIN    •  

Vilket mysigt ställe! Mums! Kram

Linnéa Thell Jansson    •  

Nej men vad roligt!!

Zara    •  

Ser riktigt mysigt o gott ut ! :)

♫♪ sandra    •  

mysigt :)

linah    •  

åh va härligt!! <3

Linda    •  

Fina bilder :)

Frida    •  

Va gott och mysigt det ser ut :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Vad roligt! :)

MATHY    •  

LUCKA 6 - Vinn ett presentkort värde 500:- från Hunkemöller!

Hur nice med nya fantastiska underkläder till julen (eller att ge bort till flickvännen/kompis/mamma/dotter i julklapp)!

Gå in på bloggen för att delta - finest.se/mathy ! :D (Julkalender värde 10.000:-!!!)

MADDISENJ.SE    •  

SÅ mysigt det där såg ut!

Passar på att tipsa om att jag nu har en härlig adventstävling i min blogg, kolla gärna in den och delta mer än gärna :) Förlåt om du inte gillar sån här reklam <3 Kram

CORNELIA - STOR JULKLAPPSGUIDE    •  

Vad trevligt det låter! :)

VERONICA - fashionblog    •  

Wow vad mysigt tjejen! Fantastiskt ju!! :) Kramar fina duu!

Sannal    •  

Åh vad kul med låter!

daniela    •  

låter jätteroligt!! :)

Michaela    •  

Åååh vilken härlig text. Stort tack för att du kom Henrietta. Så kul att ses! <3

Ellen Gräntz    •  

Men åh vad mysigt!!
sv: Ja, det är superkul att podda :)

Rodja    •  

Fina bilder :)

Hanna Olsson    •  

Åååh så mysigt! Vill också :D

Erica    •  

Mysigt det ser ut :D

Robex Lundgren    •  

snyggt

så mysigt

SandraEmilia    •  

Ååh vad det såg mysigt ut! :) Så ledsen över att inte själv ha haft passligt att komma!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!