Anna Field boots

 Är så nöjd över dessa stövlar jag köpte på Zalandos rea! Märket är Anna Field och materialet och kvalitén var verkligen bra med tanke på det billiga priset! 

Tog ett tag innan jag fick tummen ur att beställa dessa, men ångrar inte en sekund att jag gjorde det! Sitter som en smäck och är riktigt sköna att gå i. 

Fyndade faktiskt ett par till stövlar för någon dag sedan på mellandagsrean. Ett par overknee boots som jag är superduper kär i och så sjukt nöjd över! Bilder på dom kommer snart upp här på bloggen!

Gott nytt år på er förresten, hoppas ni får en riktigt kul kväll och startar det året på ett bra sätt! :)


Dixi Wonderland    •  

Snygga :D

TIDSTJUVEN    •  

Snygga! :D

Elin    •  

Åh så fina!!

Katarina    •  

Grymt snygga!

Linn Strömberg    •  

Åh vad snygga! Gott nytt år <33

Eleonora Adriana ♥    •  

Så snygg! :)

ebba    •  

åh vad fina!
svar: ja precis, man får helt enkelt leva med det! kram

N A T H A L I E    •  

Åh gud va snygga!! :) kram

Malin Thorell - hobbyfotograf    •  

Åh, sjukt snygga stövlar! Gott nytt år :)

Anonym    •  

Åh vad fina!

Svar:
Tack söta du ♡

GOTT NYTT ÅR! Hoppas du får en fantastisk kväll!

Kram

Pia    •  

Så fina! :)

Frida    •  

Åh va fina :)

Pauline Hurtig    •  

snygga

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Snygga! :)

Erica Andersson    •  

men guuud vilka snygga!

Ellen Gräntz    •  

Så snygga!

Hillevi    •  

Så snygga!!

Josephine    •  

Snygga

Helene    •  

Snygga! Vågar själv inte beställa då jag har svårt att hitta stövlar som passar, blä :/

Svart-Stina    •  

Riktigt fina! Gillar Anna Field, bra grejer med tanke på priset. Enda jag varit lite missnöjd med var ett par solglasögon.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!