Planerna inför veckan

 
Så här ser mina planer kortfattat ut inför denna vecka! En vecka med lite olika händelser som inte händer varje dag och sånt som jag verkligen ser fram emot! Är superglad att jag egentligen bara har två jobbdagar denna veckan förutom nödsituation skolningen på jobbet!
Dom sakerna jag mest ser fram emot är helt klart att fara till frisören och fixa håret fint imorgon och sedan såklart Weekend festival som jag har längtat efter i nästan ett år!
 
Jag kommer att fixa min utväxt lite hos frisören imorgon då det börjar bli lite panik eftersom att det är inget jag kan färga hemma själv utan det kräver en annan frisör att göra jobbet, och då inte skolan har börjat än så kan jag inte göra det där! Men älskar att sitta själv i frisörstolen så det ser jag verkligen fram emot! 
 
Kommer att berätta senare lite mera om mina planer om Weekend festival!


ISA    •  

ser ut som en kul vecka ändå ju! :))

Sanna Eriksson    •  

Åh vad kul! Min vecka är inte lika fullspäckad ;)

Alice    •  

Tycker också det är himla mysigt att sitta i frisörstolen och bli ompysslad!

Julia    •  

Härligt att du har planerat in vad du ska göra under veckan. Själv har jag inte jätte bra planering, gör det mesta spontant. Hehe :) Kramar

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Skönt att skriva en planering :)

S A N N A♥    •  

Varför kan du inte göra det hemma?

Johanna Svensson    •  

Kul med festival ju! :D

Linnea, fotografier    •  

Känner att jag också måste strukturera upp min vecka lite!!

Louise    •  

låter som en brfa vecka :)

Louise    •  

låter som en brfa vecka :)

Angelica    •  

Ser ut som om du kommer ha fullt upp :D

Amanda Engberg    •  

Så roligt med festival! :)

A M    •  

Jättefin blogg! :)

Valeria    •  

Vilken rolig vecka!:)

N    •  

Ser ut som en bra vecka!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!