Det börjar närma sig

 Här har jag begravt mig nu efter en väldigt tidig morgon på jobbet! Började klockan 8 på morgonen, vilket är det tidigaste man kan börja, och bara städade i två timmar före vi öppnade. Slutade för några timmar sedan men genast jag kom hem så kröp jag in i sängen och sov någon timme! 
Att börja klockan 8 på morgonen kanske är lätt som en plätt för andra, men för mig som verkligen inte är en morgon människa att vakna så tidigt en sommarlovsmorgon är lite som tortyr.
 
Nog om det, nu ikväll ska jag ta tag i packandet inför helgen och jag måste få det gjort ikväll då jag ska sova hos William imorgon då vi åker redan klockan 6 på morgonen på fredag morgon. Vi kommer alltså att åka med bil ner till Helsingfors och bo hos Williams bror under dom 3 dagarna. Vi var rätt så sena med att boka hotell och tåg/buss så priserna var skyhöga, men vi fixade allt på ett billigare och bättre sätt så nu är allt klart och jag är supertaggad!
 
Är du en morgonmänniska?


ɑ n n i k ɑ    •  

Mysiga bilder :)

Cornelia    •  

Jag är faktiskt en morgon människa ! var gärna med i min veckans blogg tävling! HTTP://WWW.nouw.com/corneliakarlsson

Erica    •  

Nice när man har möjlighet att fixa lite billigare på en resa! =)

Johanna Svensson    •  

Haha nej jag är verkligen ingen morgonmänniska, därför är det så skönt med sommarlov :)

Evelina Meyer    •  

Åh vad spännande det låter !♡

Cassandra    •  

Så mysiga bilder! :)

Emilia Liljedahl    •  

Sååå härliga bilder! :)

Julia    •  

Vad mysigt du har det! Kram

Anonym    •  

Ser härligt ut! Skitsnyggt skal!

Malin Thorell - hobbyfotograf    •  

Va mysigt med hotell :)

Linn    •  

Vilka fina bilder <3 Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg. Kram :)

Mizca    •  

Vilken underbar säng, ser jätteskön ut =)
Att börja klockan åtta är verkligen sovmorgon för mig .. Jag börjar klockan 06.00 ... då jag har en bit att åka måste jag kliva upp 4,30 varje morgon =)

Camilla    •  

Du får tenke på belønningen du får ;) Ha en finfin tur og kos deg masse :-)

rebeccafornstedt.blogg.se    •  

Jag är ingen morgonmänniska!
Trevlig resa :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vad roligt. :) Jag är en kvällsmänniska faktiskt

Rebecka    •  

Mysiga bilder! Jag är varken morgon människa eller kvälls människa, haha

Svar:
Förstår det :D

Kram

Sanna | Beauty & Design    •  

Jobbigt. Eller ja, jag har gått upp den tiden i 10 veckor nu ;P Vi åker klockan 7 på morgonen. Är heller ingen morgonmänniska, men bara att kämpa ;)

N    •  

Jag är verkligen inte en morgon människa!

Amanda Engberg    •  

Så roligt att åka till Helsingfors! :)

ebba    •  

åh så fin & mysig säng du har! kan du inte göra ett inlägg med hela ditt rum? :) kram

Hemma Hos Felicia    •  

Jag är helt klart en morgonmännsika! Jag kan stiga upp tidigt på morgonen bara för att kunna äta frukost i lugn och ro :D

Elin    •  

Hoppas du får en bra helg!:)
Ja jag är faktiskt en morgonmänniska!

Linn Johansson    •  

Såååå fint mobilskal!!

Linn Johansson    •  

Såååå fint mobilskal!!

Liene Svärd    •  

Så fin blogg du har. Hittade via besökstoppen.

Skönt att det fixade sig med bokningarna :)
Som svar på frågan är jag faktiskt en morgonmänniska. Tycker om att vakna tidigt, och även lägga mig ganska sent.

Svar: Åh vad kul att du tittade in! :) ja, sån lättnad när allt löser sig! :)
Henrietta Nylund

Celine    •  

Jag förstår dig verkligen! Jag börjar klockan sju just nu och jag gråter nästan när jag kliver upp!

Pauline    •  

så fint och mysigt :) jag är väldigt olika...

Emmelie    •  

Hihi, jag har blivit mer och mer morgonmänniska..verkar komma med åldern det där ;-)

Vanessa andersson    •  

jag är morgon människa, upp klockan fem till hästarna ;)

Sanna Eriksson    •  

är morgonmänniska till och från, beror på hur jag vänt dygnet :3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!