Två från Lumene

 Dessa två från Lumene har jag köpt för några veckor sedan och tänkte berätta lite vad jag tyckte om dom!
 
Handkrämen var superbra och är nog den enda mirakelhandkrämen som jag någonsin testat för min atopiska hud! Jag har använt den sjukt mycket och lägger på den flera gånger om dagen och den gör verkligen sitt jobb! Denna kostade ynka 3€ / 30kr
 
Våtservetterna testade jag bara en gång och gick sedan tillbaka till mitt ansiktsvatten istället. Tyckte inte dom var alls så smidiga som jag förväntade mig att dom skulle vara och tyckte det var rätt så svårt att få bort sminket med dom!
 
Så handkrämen skulle jag rekommendera och kanske även våtservetterna till dom som är vana med såna!


fanny ahlm - hörselskadad    •  

åh tack =D

Sara Ekman    •  

Vad bra :)

Anna    •  

Lumene har oftast väldigt bra produkter.

Skogsraah ☾    •  

Åh, låter kanonbra ju :) Lumene gillar jag!

sv: Tack så mycket!

Anita    •  

Bra tips !

Amanda♥    •  

Kul att handkrämen är så bra!

Malin    •  

Får testa den handkrämen! :)

Nathalie Tegelstam    •  

Åh dessa produkter verkar så himla bra! :) kram

Linn Strömberg    •  

Spännande produkter! Vill testa handkrämen :D

Alicia - Alicia And Stuff    •  

Åh måste testa handkrämen! :D

Linda    •  

roligt att läsa!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Skönt att hitta en bra handkräm. :)

Siri |Diabitfit|    •  

Bra tips! Behöver köpa ny handkräm :]

Linnéa Pyrrö    •  

har aldrig gillat sånna servetter! Bra att handkrämen var bra iallafall :) KRAM

Emelie Johansson    •  

Var med och tävla om veckans blogg på min blogg, och jag väljer ut tre bloggar.
http://emeliej.se/2015/april/tavling-bli-veckans-blogg.html#comments
KRAM!

milina.blogg.se    •  

Tur att en av dom var bra iallafall :)

Emelie Pahlin    •  

Bra tips, ska kanske ta och testa handkrämen, jag har så torra händer!

Elin    •  

Bra tips! :)

Prietha    •  

Vart köpte du dom? vill jättegärna prova handkrämen!

Prietha    •  

Vart köpte du dom? vill jättegärna prova handkrämen!

Svar: Köpte dom från en vanlig mataffär här i Finland, men vet inte var de finns i Sverige :/
Henrietta Nylund

Malin Lindgren    •  

Kanske ska testa, men inte våtserveter, inte vad med det alls!

laralucy ^^    •  

hej var med och tävla på min blogg om valfri plagg, väska eller vad du än vill för under 300! kika gärna in här: http://laralucy.for.me/2015/april/tavling-vinn-valfri-plagg-sak-under-300.html#comments

Anonym    •  

Bra tips :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!