Insurgent premiär

Min lilla fluffboll!
Har precis varit och sett på Insurgent premiären här i Vasa och den var verkligen riktigt bra! Längtar tills nästa filmen kommer ut så man får se fortsättningen :)
Och nu fortsätter vi med en myskväll hos William

Har förresten färgat håret i skolan idag, kommer säkert att ta bilder och visa om jag får någon ordentlig bild på hur det ser ut! Färgen vill aldrig riktigt fastna på bild men hoppas kameran och håret vill samarbeta denna gången! :)

Hur spenderar ni eran fredagskväll?


Maja    •  

Såg den förra veckan! Den var jätte bra så nu ska jag läsa sista boken!

fanny ahlm - hörselskadad    •  

jaa =D
Söt katt!

Ebba    •  

Men så söt!

Svar: kan lova att det var gott! Ja riktigt kul med shopping i storstaden :) Kramis

Erika    •  

Men visst var filmen bra :)

Anita    •  

Gose!!

Nathalie Tegelstam    •  

Men gud så söt! :) kram

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

sööt :D

Cajsa Lindahl    •  

naww, söt kisse! :D min kisse har varit väldigt konstig idag... hon har busat som hon brukar, ja. men hon har typ sprungit och nafsat mig i vaderna och bitit mig i knät av nån dum anledning... :S

Anna    •  

Härligt att filmen var så bra. Och jättesöt misse!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så söta bilder. :) Jag har tittat på lets dance och ack värmland. :)

Elin    •  

Åh, vilken sötnos! :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Vad roligt! :)

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Vilken sötnos!

Siri |Diabitfit|    •  

Kul att den var bra :)

sandra :}    •  

nej så söt :3

Viktoria Eriksson    •  

så söt! måste se insurgent :)

Ida - foto & häst    •  

Men så söt!! Och måste se Insurgent asså hehe :D

Linn Strömberg    •  

Åh vill också se Insrugent!

Prietha    •  

Så fin katt!

Svar: Visst är han? :D
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

vill också se Insurgent :)

Emma    •  

Otroligt fina bilder :)

Svar: Åh tack så himla mycket!
Henrietta Nylund

Ellen Gräntz    •  

Åh, vill också se Insurgent!

maria at inredningsvis    •  

AWWW jag är KÄR kolla den mysiga kisseblicken haha:) hoppas annars du haft en kul helg.

Om du gillar New England kan du kika in min nya post:)

ha en kanonvecka

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Johan    •  

Fin katt.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!