Pink jacket

Älskar den puderrosa färgen på denna jackan!
Trodde aldrig jag skulle äga en rosa jacka för att det inte riktigt känns som jag, men denna var verkligen supersnygg och superbekväm(!) och sitter som en smäck! Är såå nöjd!
 
Var idag i stan på ett litet ''event'' som hölls med modevisningar, småplock och sånt kul och köpte 2 basic toppar, kommer antagligen visa upp dom inom kort! Var även med när några klasskompisar tog hål i öronen och var så sugen också på att göra det men ska börja jobba om 2 dagar och får inte ha i smycken, så det var ju synd!
 
Men tillbaka till jackan, vad tycker du, hiss eller diss? :)


bexollila.    •  

sv vad roligt att du är med och lycka till fina du :D

Viktoria Eriksson    •  

så snygg, du passar :)

Fanny    •  

Jag tycker jackan var superfin! :D

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Riktigt snygg ju!

Beatrice Jakobsson - Fotograf    •  

Vad snygg!

Nathalie Tegelstam    •  

åh vilken jättefin! :) kram

Annelie    •  

åhh vad fin! :)

Linda    •  

fin jacka!:D

Amanda♥    •  

Åh, jättefin ju! :)

Emma    •  

Absolut en hiss :)

Malin Stuart    •  

Shit va snygg!

Sara Ekman    •  

fin :)

Anna    •  

Väldigt fin. En hiss! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så snygg! :)

Elin    •  

HISS! Galet snygg. :)

koehler    •  

den var ju supersöt!

Tack för din kommentar, ska absolut prova det! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Hiss! :D

Rebecka    •  

Vilken fin :)

Svar:
Åh eller hur :D

Ha en fin fredag ♥

Kram

Ebba    •  

Men åh vad fin, älskar färgen!

Tänkte bara säga att jag även är tillbaka med bloggandet nu :)
Kramis

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Verkligen superfin! :)

Erika    •  

Vad fin den var :) Passar dig!

milina.blogg.se    •  

Snygg :)

linah    •  

hiss:D den va skitsnygg !

Malin ♔    •  

Åh vilken fin jacka :D

Emma    •  

Så himla fin! Skulle gärna vilja ha en sån :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!