Myskväll

Två bilder från vår mammakväll igår i skolan!
Förlåt för att jag inte hann blogga igår, var i skolan hela kvällen och tog hand om min mamma! 
Det var en riktigt mysig kväll och vi gjorde vårdbehandlingar, manikyrer, paraffinbad och en massa annat kul på våra mammor! Jag hade också lagat laxröran som man ser på bilden ovanför, och alla verkade gilla den så det är ju alltid kul! :)
 
Idag var annars den sista dagen i salongen för detta läsår! Kommer dock fara till skolan och färga håret imorgon men då är inte alla där tillsammans. Så nu känns det verkligen som att sommarlovet är på kommande!


Karin    •  

Är det ditt hår? Sååå fint!!

cecilia    •  

så fint hår!

Sara Ekman    •  

gott det såg ut :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Så himla fint hår!

Pauline    •  

å vad roligt, så kul ide det där med mammakväll!

Elin    •  

Åh, vilket fint hår! Låter som en riktigt mysig kväll också :)

Skogsraah ☾    •  

Helt underbart hår!

Viktoria Eriksson    •  

så fint hår :) längtar till sommaren!

corneliaeriksson.blogg.se    •  

Wow, vilket underbart hår! Helt otroligt.

Svar: Visst är det :D
Henrietta Nylund

fanny ahlm - hörselskadad    •  

haha den är inte så stor ;)
åh vad mysigt och ta hand om sin mamma!

Anna    •  

Låter som en riktigt mysig och lyckad kväll :)

Linn Strömberg    •  

Åh vad kul kväll! :D

Ida - foto & häst    •  

guuud så vackert de håret var, såå långt och fint :') och de låter som en riktigt härlig dag :D

linah    •  

wow va snygga lockar!

Anita    •  

Gud så gott :-)

Lollee    •  

Såå fint hår!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Så fint hår. :) Gott det där såg ut!

Linnéa Pyrrö    •  

Åh såg inte dumt ut! Och vilket fint hår!

Sv; Jag tror säkert den finns på något apotek i Finland :) Annars kan du beställa den på apotea.se!

Svar: Ska försöka hitta den! Annars ska jag nog se ifall man kan beställa till Finland :)
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

Härligt!

Elin    •  

Gott allt såg ut! :)

Elin    •  

Vilket vacker hår!

Allt bra med dig?

ebba    •  

åh vad mysigt :)

Siri |Diabitfit|    •  

Ser mysigt ut :)

Ellen Gräntz    •  

Men guuud vad gott det där såg ut!

MATILDA ROSQVIST    •  

Mums så gott :D

Sanna | Design & Beauty    •  

Det där låter extremt gott! Har du nåt recept på laxröra? :)

Rebecka    •  

Åh vad roligt!

Svar:
Åh, jag med :D

Ha en fin fredag ♡

Kram

Cecilia Johansson    •  

Väldigt fint hår :D

Emelie Pahlin    •  

Låter riktigt kul! :D

JUNITJEJ    •  

Vilket vackert hår!

Emma    •  

Det låter riktigt roligt! :')










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!