This autumn

Autumn

Autumn by henriettanylund featuring Giorgio Armani
 
Allt detta på bilden är faktiskt något jag verkligen vill ha just nu!
Skulle verkligen behöva nya vinterskor och hittade dessa heelt perfekta skorna från johnny bulls på polyvore men tyvärr är dom slutsålda typ överallt vilket är sjukt synd, sååå snygga skor!
Om ni inte har doftat på Sí från Giorgio Armani så ska ni verkligen göra det! En väldigt god doftande och stark kvinnlig parfym som hålls kvar på huden/kläderna hur länge som helst, sjukt bra ju!
En klocka är jag på jakt efter och nya svarta byxor och har faktiskt spanat in några favoriter av både och!


Sofia    •  

Snyggt!!

sv, visst är hon!? helt underbar <3

Åh vilka fina kläder, så himla stiligt!

Släpp taget. följ flödet    •  

Älskar LV väskan! Har en kopia jag köpte i Thailand förra året, men sånt behöver man ju inte tala om! ;) Älskar det märket! :)

Sara    •  

Åh så snyggt ! Den Louis Vuitton väskan ska bli mitt nästa köp, längtar massor :)

Kram

Ebba    •  

Så snyggt!
Svar: ja riktigt härligt :)

Isabelle    •  

Snygg outfit, älskar Od molly koftan!

Sanna Preifelt    •  

Sjukt snyggt!

sv; åh tack! älskar dom sockarna, dom är från american apparel =)

Alice    •  

sv: att den är bra :D

Helfin outfit!

Erika    •  

Vilka snygga boots! Synd att de var slut, fast Johnny Bull har en massa andra fina skor också :)

NATHALIE - Fashionblog    •  

Vilken jättesnygg höst outfit :) kram

Josephine - Living in London    •  

Så fint!

ebba    •  

vill också ha skor från johnny bulls men bruna och lite högre :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Snygga grejer :)

linah    •  

skitsnyggt:DD

Anonym    •  

Sjukt fin outfit! Si parfymen doftar så ljuvligt!

Viktoria Eriksson    •  

så snyggt! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!