Priset till årets idiot går till...

Alltså vilka jävla idioter det finns i denna värld alltså???? (ursäkta språket men är verkligen superarg)
 
Jag kör som vanligt med min mopedbil i Vasa påväg hemåt och då kommer någon idiot och ska köra om mig på ett ställe där det för det första inte är tillåtet att köra om och för det andra så ryms det inte två bilar brevid varann på den vägen? 
 
Och då såklart så krockar hen in i sidan av min mopedbil med riktig kraft och så lämnar denna skråma på framhjulets kåpa (se bilden)! 
 
Och så idiot som den som körde var så körde hen iväg med full fart från brottsplatsen och jag hann inte ens se registerplåten.
 
Tack och lov så skadade ju inte jag mig något med gud vad dåligt det kunde ha gått! I värsta fall skulle jag ha kunnat åka ner i det djupa diket brevid som var fullt med vatten.
 
Blev så jäkla arg och i chock när jag stannade och klev ur bilen så jag började helt storgråta, det kunde ju ha gått såå mycket värre! Mitt liv skulle ju ha kunnat stå på spel!
 
Så nu är en brottsanmälan till polisen gjord och jag hoppas verkligen att de tar fast den som har gjort detta. Såna som den idioten borde verkligen inte komma undan med sånt här utan att betala för mina skador!
 
Man ska nog verkligen akta sig när man kör...


Cornelia    •  

sv: Tack så mycket!

Åh hopppas allt är bra med dig trots allt!

Ebba    •  

Vissa människor kan tyvärr inte köra!
Svar: åh tack så mycket :)

Life of Johanna    •  

Fy för! Tur du klarade dig bra! Hoppas de får fatt i personen som gjorde, köra på och sedan smita! två brott!

Tack så mycket :)

Anonym    •  

Fy då.. Tur att inte det kom mera skador än det där!

Rebecca    •  

Vilket folk det finns..

sv; ja verkligen!:D

Men fy... man ska verkligen passa sig.. :/

ullie    •  

ja tur inget hände me dej men gud så ledsen o arg man blir elaka människor det finns inte kolla en s om du skadar dej

VERONICA - fashion blog    •  

Ursäkta INTE språket! Helt rätt! Usch för människor! :) Ha en extra mysig och härlig söndag tjejen! Kramar!

Alice    •  

Men fyyyy! hatar sånt!

Charlotta Hägg    •  

Sv: Jo, absolut! Jag ska fixa en sådan video :)

och stackars dig!! Finns verkligen idioter till allt… :/

Sara    •  

Usch så tråkigt vilka idioter det finns !

SV:Så roligt att få veta det :) Älskar bakelser ska testa att göra mums mums någon gång den närmsta tiden :)

Pauline    •  

men åååååh :(

Jennifer    •  

Vilken idiot! Hoppas han/hon får så dåligt samvete att personen inte kan sova om nätterna.

SV: Tack! :)

Liborius    •  

åh idioter....tur du inte blev skadad i alla fall!

Emelie    •  

Usch, vilka människor det finns alltså.. Men så tur att du ändå är okej!

J E N N I F E R    •  

åh vilka idioter det finns!

Jonna :D♥    •  

Så jävla fräk! >:((((( inte kul :/

Linnea    •  

usch va dåligt gjort!! Tur att du inte skadade dig!

Ps. Skulle bli jätteglad om du ville rösta på mig här http://trendsettersearch.se/red-carpet/3350/ :))
(inget kommer synas på din facebook)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

Men gud :o :(

Sanna Preifelt    •  

Gud vad oskönt :(

CECILIA    •  

gud vad surt! Hade blivit riktigt arg!!

sv: tack :)
KRAM!

Liza Ludvigsson    •  

Men usch så hemskt! Att folk inte kan stå för det dem gör.. Fattar inte vart vissa får sitt körkort ifrån alltså..

Linneaellinore - FOTO    •  

Gud vad tråkigt!

Anonym    •  

Gud vilken idiot! Hur kan man ens få körkort om man kör så?










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!