Klumpigaste människan i världen

Var och firade Sarah som fyllde 17 denna fredag igår med alla flickor och allas pojkvänner! :)
Som man kanske ser skulle alla klä ut sig lite sexigt, fast min klädsel var inte så sjukt sexig men jag skulle föreställa mig en ängel! :)

Idag på morgonen när jag skulle gå på WCn så råkade jag tappa telefonen i wcbyttan... 
Fick typ helt totalt panik i några sekunder innan jag bestämde mig för att lyfta upp telefonen ur wcstolen (vilket var sjukt äckligt fastän jag inte hunnit göra mina behov).
Sprang då in till köket och slängde den i en skål med ris och hade nog verkligen tur att jag ändå reagerade så snabbt eftersom att nu funkar den exakt som den gjorde tidigare!

Så nu har den legat i ris hela dagen och har desinfierat och putsat hela telefonen så att den ska vara lite färschare och nu är allt helt som normalt igen! :)



FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

Åh älskar militärkostymen !! Du var fin också :)

Sofia    •  

Vilken tur för dig att telefonen fungerar!

Anita    •  

Fina bilder :D

VERONICA - fashion blog    •  

Åååh vad kul!! :) Hoppas din söndag varit toppen! Kramar på dig tjejen, ha en fin kväll!

ebba    •  

så kul! haha sån tur du hade då ju ;)
svar: åh tack så jättemycket vad glad jag blir :D
hoppas du haft en toppen helg!
kramisar

Fillan    •  

Härligt! :)

ullie    •  

så fina bilder fina tjejer.l. men oj du måste va släkt me min dotter hi hi fniss hon e oxå klumpig.. TUR att det gick bra kram kram

Sofia    •  

visst är den :D

Ida Lindborg ♡    •  

åh gud så roligt!


Sv: hihi tack så mycket :D

CECILIA    •  

sv: vad kul! blev din 83:e följare, vilket nummer blev du? :)
KRAM

Erika    •  

Skönt att den klarade sig :)

Pauline    •  

vad roligt :)

Sanna Svedin    •  

Lust att göra ett bloglovin byte?:)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Skönt att telefonen fortfarande funkar!

Life of Johanna    •  

Fina ni var!

Typiskt med telefonen :( skönt du verkar rädda den iaf

ja det skall bli riktigt kul med hus

V I L M A L A ♔    •  

HAHA TAPPADE DU DIN TELEFON NEJ GUD

Svar: Hahah jaaa klumpeduns som jag är :D
Henrietta Nylund

Alice    •  

Vilken tur du har! Vad har du för telefon?

Svar: Iphone 4s haha :D
Henrietta Nylund

Elin    •  

Snygga utklädnader!

Ida Lindborg ♡    •  

hahaheheheh brukar också tappa mobilen, är så klumpig haha

Sv: hih tack så mycket :D åh ja gör det, och lägg gärna upp det här om du vill också :D

Matilda    •  

Åh tycker du var finast! Kram

Svar: Åhh tack! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!