Fredagsmys

Äntligen helg, så som jag har längtat efter denna hemska kombivecka!

Idag efter skolan körde jag genast till William och då åkte vi till affären och köpte mat och pizza från kotipizza! Sjuukt god var pizzan men kände mig typ helt proppmätt efter bara degbitarna och en bit pizza, wtf? 

Har sedan senare myst ner oss i bubbelbadet och lite bastu på det. Har nu precis kollat klart idol och ska väl precis gå och lägga oss. 

Välbehövligt efter en tuff vecka! 



Alice    •  

åh vad mysigt!

Cornelia    •  

sv: Tack så mycket! :D

My Fredblad    •  

Vad är det ovanpå pixxan? :O

Svar: Degstänger som man ska dippa i en dipp man får med, en klassiker i finland :D
Henrietta Nylund

Åh underbart med badkar! Önskar vi också hade <3

Linneaellinore - FOTO    •  

Gud vad god den pizzan ser ut och vad härligt med bubbelbad! :)

Lust att göra ett bloglovin byte? :)

Mikaelas tårtor och bakverk    •  

Haha vad är det där för konstig pizza?! Aldrig sett förut.

Svar: Alltså det är nästan som en vanlig pizza bara att de lägger degstänger över som man ska doppa i en dipp som följer med, sjuuuukt gott! :)
Henrietta Nylund

Pauline    •  

å så härligt och mysigt

Life of Johanna    •  

lät som en underbar fredag

Jonna    •  

Låter huuuuuurs mysigt ut som helst och gott me pizza! :)

Emelie    •  

Men åh så mysigt!

Ida Lindborg ♡    •  

så gott med pizza!!

Sv: Tack så hemskt mycket! massa kramar ♡

Robex Lundgren    •  

coolt

Liza Ludvigsson    •  

Vilken mysig kväll! :)

Sanna Preifelt    •  

Åh vad perfekt :)

karin    •  

mysigt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!