Fredag = kort dag!

Idag började vi klockan 9 på morgonen och slutade 12.45 vilket var sjukt skönt! Det enda vi gjorde i skolan var att vi fick fritt göra frisyrer och tvätta håret osv. på vardandra, riktigt kul med andra ord! :)
 
Håller annars nu på att bli ordentligt sjuk så här passligt till helgen så tror nog det blir en lugn helg hemma för min del och ett försök att vila upp mig och försöka bli frisk! Hatar verkligen att bli sjuk!
 
Igår var jag på stan efter skolan då vi slutade ungefär en timme tidigare och kollade omkring i butiker och just nu så här passligt när jag ska börja spara pengar till London resan så hittar jag 100 fina/billiga saker... Men fick med mig hem ett nytt nagellack, nike pro tights och telefonhållare när man är på gymmet!
Åt sedan pizza på kotipizza med William och sålde en Victoria's Secret parfym!
 
Ha en riktigt bra helg!


Ebba    •  

Skönt att sluta tidigare!
Svar: ja riktigt gott :)

Ha en bra fredag'

V I L M A L A ♔    •  

ÅH pizza *__* skönt med kort dag ju! :D kram på dig finis <3

VERONICA - fashionblog    •  

ÅH vad fin bild på dig och ÅH vad gott! Härligt tjejen! :) Ha en underbar fredag och hoppas din kväll blir super! Kram!

ebba    •  

sv: Så tråkigt, det är många som är sjuka nu :(
Du får iallafall krya på dig och träna igen sen när du är frisk :)

Alice    •  

Hoppas du inte blir sjuk!
Ha en bra kväll!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Vad skönt att du har korta fredagar. Då blir det ju lite extra helg nästan:)

Emelie Johansson    •  

Var hittade du nike pro tightsen ? Har letat överallt! Hoppas du mår bra och vilken bra blogg du har! kram :)

Svar: Köpte dom på inter-sport i Finland! Vet dock inte riktigt var dom finns runtom i Sverige! Kanske i stadium?
Henrietta Nylund

Maja    •  

Vad skönt o sluta tidigt på en fredag! Hoppas du inte blir för sjuk >.<

Hoppas du får en bra helg! ^^

Pauline    •  

vad härligt med en kort dag!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Skönt med en kort dag :)

sv; det ska du få veta :D imorgon :)

Sara Ekman    •  

Skönt med kort dag :)

Life of Johanna    •  

Hoppas du slipper bli sjuk

NATHALIE - Fashionblog    •  

Vad skönt att sluta så tidigt :) Ha en fin helg! kram

Släpp taget. följ flödet    •  

Låter som du haft en bra dag!

skönt att ha en kortare dag också! :)

Sara    •  

Man hittar alltid saker när man borde spara till annat :)

♫♪ sandra    •  

gott!

jonna    •  

tack :) Härligt med kort dag!
Hoppas du också har en bra helg :)

caroline ♡    •  

Va fin du va! :) ha en fin söndag!

Svar: Tack såå mycket! :)
Henrietta Nylund

Prietha    •  

Krya på dig!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!