Favoriter från topplistan

1 HÄR // 2 HÄR // 3 HÄR // 4 HÄR // 5 HÄR // 6 HÄR
när jag väl fixade länkarna märkte jag att dom var i euro men om ni vill veta priset i kronor kan ni bara trycka på flaggan i högra hörnet på nelly.com!
 
Nu har ju nelly.com uppdaterat sin topplista och blev superexcited av att se det! Hittade en massa fina saker som jag mer än gärna skulle beställa hem och funderar faktiskt starkt på att beställa hem åtminstone nummer 3&4! 
 
Klackarna var ju båda supersnygga och smarta på sitt sätt! Dom vita är ju mera för finare tillfällen medan dom svarta är lite mera vardagliga och dessutom har de inte så stor klack, vilket gör att det inte tar lika ont i fötterna att gå med dom som med vanliga pumps! 
 
Har ni någon favorit på bilden? :)


Amanda    •  

Byxorna är nog min favorit.

Irini Vanessa Argiri    •  

den lurviga tröjan! skulle såå vilja ha den nu i höst o vinter

Ebba    •  

Älskar klänningen!
Svar: åh tack så mycket :)

VERONICA - fashion blog    •  

Åh gud så fint!! :) Så snygga plagg!Hoppas din dag blir uuunderbar, ha en toppen lördag!

Ida Lindborg ♡    •  

ååh så fina!

Sv: Tack så jättemycket! :D kram

Älskar byxorna <3

Erika    •  

Fin klänning :)

sv. Ja det förstås, jag har aldrig handlat på ebay så :)

Viktoria Eriksson    •  

så snyggt, älskar klänningar med spets! :)

Jennisbeauty    •  

Men åååh vilka snygga grejer! :) kramar

Alice    •  

sv: jag använder Wellas pro curl conical :)

Pauline    •  

så fint!

Sigrid    •  

Älskar tröjan! :)

J o h a n n a    •  

Älskar den fluffiga tröjan!! Vill gärna bära en sån i höst! :D

Jessica Antemyr    •  

Riktigt snygga saker! :)

Sanna Preifelt    •  

Älskar skorna till höger :)

Julia ♥    •  

Jätte fin blogg, var gärna med i min dagens blogg där du kan bli länkad för över ca 50-100 unika dagligen! ♥

Ha en bra dag :D

Sara    •  

Åh så mycket snyggt :)

Prietha    •  

Klänningen är så fin!

Life of Johanna    •  

Riktigt fina saker

VERONICA - fashion blog    •  

Grymt snygga plagg! Love it! :) Ha en urmysig söndag tjejen! Kramar!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Superfina grejer :)

Emelie    •  

Åh, så mycket fint! Älskar klänningen :)

V I L M A L A ♔    •  

brallorna *_*

Hannah    •  

Skulle inte tacka nej till en sån där mysig tröja i höst! :)

Emelie    •  

allt var fint!:)

Celine    •  

Åh en av mina kompisar har klänningen i mitten, så SJUKT fin!

MATILDA    •  

Super fint :D

Cornelia    •  

Åh klänningen och dem vita skorna! :O såååå snygga










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!