10 saker du (kanske) inte visste om mig!

1. Jag hatar att ha sockor i min säng, själv eller om någon annan har det, lika äckligt!
 
2. Jag får alltid mina bästa idéer på kvällen/natten.
 
3.Alltid när jag har tråkigt biter/river jag sönder mina läppar och knaprar på naglarna, dålig ovana!
 
4.Jag tycker inte alls om kebab eller någon typ av choklad, usch!
 
 
5.Jag har en riktigt stor panna, haha!
 
6. Jag äter aldrig ändorna av bananerna, tycker dom inte är alls goda!
 
7. Min naturliga hårfärg är blond och ingen hårfärg vill aldrig hållas i håret utan far nästan direkt ur!
 
8.Efter frisörsexamen vill jag åka till Stockholm och bli fransteknolog eller nagelteknolog!
 
9. Jag är väldigt kräsen vad jag äter när det kommer till mat.
 
10. Mitt ''drömyrke'' var att bli kock men valde att göra något annat p.g.a massor av matallergier och andra orsaker!


sv, jag följer dig nu! :D blev 81 tror jag <3

Är det där en banoffee pie!??!?! <3 <3 kärlek!

Svar: Åh vad kul! Jaa det är det, sjuuuukt gott juu!
Henrietta Nylund

Ebba    •  

Så kul att veta!
Svar: tack så mycket! Det känns som jag kommer trivas nu med frisörlinjen :)
Kramis

Emelie    •  

Kul att få veta mer om dig :)

SARA EMILIA    •  

Får också mina bästa idéer på kvällen eller natten, haha :)

svar; Tack så mycket! Följer dig nu som nr. 82, din tur :D

Sofia    •  

men gud vad gott...

Esmeralda    •  

sv: så du tycker inte att det är viktigt att rösta? :) Jag anser att det är viktigt just för att det är en självklarthet i Sverige men en sak som många världen över skulle dö för att få göra

Svar: Här i Finland tycker jag bara att det inte tas lika seriöst här så om inte jag skulle följa så många svenska bloggar och hänga med i valen osv. så skulle jag säkert inte vara så intresserad av valen osv. är ju också dock 16 år så får ju inte rösta än! :)
Henrietta Nylund

Ida Lindborg ♡    •  

åh fiint :D och gott! kul att veta lite mer om dig!

SV: Tack så hemskt mycket!:D♡

Marika Yngvesson - Elitryttaren    •  

Jag är också fruktansvärt kräsen av mig :/

Sofie    •  

Hur kan du inte tycka om choklad!?

Johanna    •  

Alltid roligt att vet något nytt om en person! :)

Erika    •  

Vad är det för något du bakat på sista bilden? Ser gott ut :)

Svar: Banoffee paj, har lagt upp receptet här faktikt ett tag sedan :)
Henrietta Nylund

Alice    •  

Gillar du inte choklad kvinna? första jag hör som inte gillar det tror jag!

V I L M A L A ♔    •  

ÄR DU GALEN? Kebab och choklad :O

Viktoria Eriksson    •  

intressant att läsa :) så fin du är!

NATHALIE - Fashionblog    •  

Älskar sådana här inlägg, alltid lika intressant att läsa om :) kram

Pauline    •  

åh så fin bild! kul fakta :)

Sara    •  

Rolig info :)

Fillan    •  

Vad gott! :)

MADDISENJ.SE    •  

Kul läsning. Jag får också alla bra ideér på kvällar och nätter :p

Fillan    •  

Ditt hår är så fint! :)

Liza Ludvigsson    •  

Åh vad var det för mumsigt på sista bilden? :D
Vill också bli nagelteknolog! (och fransstylist..) ;)

Svar: Banoffee paj! sjukt gott :) finns recept på bloggen! :)
Henrietta Nylund

Denise    •  

Fin du är! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!