Fri-yay

I brist på andra bilder får ni en bild på mina ben och en matbild från tidigare i veckan! :)
 
Har nog aldrig väntat så här länge på fredag som jag har längtat denna vecka! Denna vecka har ju gått sååå långsamt!
Men nu är det då äntligen fredag och jag ska inte göra något annat än att ta det riktigt lungt! Förtjänar nog det efter en lite tyngre vecka än dom veckorna vi hade i första perioden :)
 
Nästa vecka annars så har jag nästan inga lektioner alls och två hela dagar lediga! Finns ju inget bättre än det :) Veckan efter det också får vi höstlov, så det blir lite extra-lov för mig som har lite ledigt här och där :)
 
Idag ska jag sova hos William men has pappa och bröder ska ha en bastukväll så ska åka ut en sväng efter att jag sett idol antagligen :) Blir dock lite sent, men hellre det än att sitta ensam hos honom utan någon sysselsättning!
 
Vad ska ni göra denna helg?


Jessica    •  

Sv: Åhja! Har du aldrig provat sushi tycker jag verkligen att du borde göra det :)

Petra    •  

önskar dig en trevlig helg :)

Alice    •  

Jag har inga speciella planer i helgen. Ska på stan imorgon annars blir det väl plugg..

Pauline    •  

så skönt med helg!

ebba    •  

supersnyggt med vita jeans! jag ska snart hämta mina föräldrar på flygplatsen :D

svar: åh tack så mycket :)
kramis

Emelie    •  

Känner verkligen underbart med fredag! Önskar dig en trevlig helg (:

Donautgirl <3 En blogg om allt möjlig kul :D    •  

Mysig fredag <3<3 Jag tycker att veckan har gått ganska snabbt, Haha :D Ha en bra helg!!!

amelia & emma - enäggstvillingar och modeller    •  

Snygga byxor!

My Fredblad    •  

Standard bilder, haha. Mat och ben... Jag sak jobba, usch och fu för det....

Evelina    •  

Vilken härlig blogg du har !

Anita    •  

Blir mycket vänner & middagar i helgen för min del! Ha en fin lördag, kram

sv; haha taaack :D <3

VERONICA - fashion blog    •  

Åh vad snygga byxor!! :) Hoppas du får en fin helg, kramar tjejen!

Ida Lindborg ♡    •  

fina jeans o skor, och god mat!

Sv: Tack för omtanken!♡

Prietha    •  

Vita jeans är aååå snyggt!

NICOLE    •  

Nä, så fruktansvärt skönt när fredagen kommer :D
I fredags skrev jag min första tenta och det var ju spännande :) Resten av helgen är rätt lugn faktiskt :)

Sanna Preifelt    •  

Den här helgen ska vi bara fixa hemma, packa inför flytten osv. :)

CECILIA    •  

vad skönt att ha några lediga dagar! Önskar jag också hade det!

Erika    •  

Skönt med så mycket ledigt :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!