Reunited med min babe

Kändes så himla skönt att få sätta sig bakom ratten igen efter över 2 veckors paus ifrån varann!
Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan den här skönheten, skulle inte slippa någonstans eller till skolan. Är nog helt enkelt super-glad att jag har den här mopedbilen!
 


Anita    •  

Skönt :D

Flisan    •  

sv: härligt, jora de e bra med mig :)

Josephine - Living in London    •  

Sv; Ja, men verkligen! Jag är oftast för lat för att lägga till detaljer xD

Anonym    •  

men vilken söt bil! :D

Anonym    •  

fin den var! mopedbil? haha finns det nått sånt oxå?

Svar: Tack, visst är den! Ja, det är som en moped, man får köra den när man är 15 år men det krävs ett mopedbils körkort. De har såklart större motorer och är en riktigt bra uppfinning, dock inte världens säkraste i trafiken haha :D googla om det! :)
Henrietta Nylund

Nicole    •  

Haha vilken rolig! Vänta tills du får en riktig bil ;) Då går de undan!

Svar: Ja det kan jag gissa! Längtar såå mycket tills jag får riktiga kortet! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!