Rebecca Stella for Nelly

 
Igår har Rebecca Stella släppt en ny kollektion för Nelly.com och jag tycker att den var sjukt snygg!
 
Priserna var inte heller så dumma, faktiskt helt som nellys normala priser! Tycker den är värd att ses!
Klicka på bilden så kommer ni in på hennes kollektion! 


Sara Ekman    •  

så snyggt!

Emelie Johansson    •  

Hej! Jag har en tävling just nu på bloggen där man kan vinna en valfri bikini från To Die For, var med gärna! KRAM
Direkt länk: http://sdotter.se/2014/may/vinn-en-valfri-bikini-fran-to-die-for.html#comment

Matilda Sundin    •  

svar: Jaha :D Jaa, vi funderar på spanien, fast mallorca då (tror det tillhör spanien) :)

Svar: Jahaa okej så spännande :D jo det hör till spanien :)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Hennes kollektion är super fin!

Anonym    •  

Hon är så fin och hennes kollektion likaså!

Isadora    •  

Håller med, hon hade massa snygga plagg! :)

♫♪ sandra    •  

nice!

milina.blogg.se    •  

Ser snyggt ut!

Emma    •  

Jag älskar också den kollektionen det är så snygga kläder och dom har verkligen fått till den här yngre stilen i dom :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!