OOTD + sista riktiga skoldagen

Idag har jag på mig mina nya byxor jag köpte igår från ONLY och en vit stickad tröja från Vero Moda.
Idag försov jag mig första timmen från skolan så jag hade bara två lektioner och slutade klockan 1, skönt! 
Imorgon är det ledigt så idag ska jag jobba med William och sedan en sväng på gymmet om jag har ork och tid. 
Nu kom jag precis tillbaka till stan och väntar på William och vi ska äta före vi ska jobba.
Vad ska ni göra idag?


Olivia Magnusson    •  

så fint :D

sv: hihi ja det är superkul :D
kram♡

Amanda [SPONTAN]    •  

Skönt att sluta tidigt :)

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma    •  

Tack snälla :)

Pauline    •  

snygg outfit!

Vanessa    •  

åh vilka snygga jeans!

Var gärna med i tävlingen på min blogg i samarbete med eyes lips face :D Kram! http://vanessagustavsson.se/2014/05/27/vinn-en-goodiebag-fran-elf/

milina.blogg.se    •  

Snyggt! :)

Veronica    •  

Snygga!

Erika    •  

Snygga byxor :)

Svar: Tack! Visst är dom :)?
Henrietta Nylund

Mikaelas tårtor och bakverk    •  

Snyggt!

Emma Broberg    •  

så snyggt :D

Catrine    •  

vilken fin outfit:D hoppas du får en superbra dag!

VERONICA - modeblogg    •  

Åh så skönt att få sluta tidigt! :) Vardagslyx! Bara älskar denna outfit på dig, SÅ snyggt! Kram på dig, ha en fin onsdag!

Svar: Tack så mycket! Gillade också verkligen denna outfit! :)
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

snyggt :)

V I L M A L A ♔    •  

Skitsnyyggt! Only är en förjävla bra affär!!! Jag ska nog hänga med buddies, kramizz!

Sofia    •  

Skönt att vara klar i skolan!

Veroniika    •  

Ja det är skönt! :)
Haha tar studenten den femte :D

gör du nåt kul denna onsdagskväll? ;)
Kramis

Prietha    •  

supersnygg outfit!

Natalie    •  

Åh, vilka snygga jeans!!

Nathalie Tegelstam    •  

Sååå snyggt, älskar jeansen :) kramkram

lovisa    •  

sv: nä varför är man sån?! menar om man sätter upp mål och till slut klarar det borde man ju vara nöjd, men på ngot sätt lyckas jag inte med det :P Det blir bara nya mål hela tiden och det är ju på ett sätt positivt men det är ju inte positivt att aldrig känna sig nöjd med det man åstadkommer med :P










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!