Nailskins

 
nailart lånat från hemsidan!
Jag vill tipsa idag om en hemsida som heter nailskins.se och är en hemsida där man kan beställa hem till sig olika nailstickers som antingen är redan designade klart för dig eller så kan du designa dina egna nailskins! 
Frakten kostar alltid 15 kr oavsett hur mycket eller lite du beställer, så sjukt bra enligt mig!
Kolla också gärna in deras instagram för lite inspiration! http://instagram.com/nailskins


milina.blogg.se    •  

Bra tips! :)

Anonym    •  

Fint!

Anita    •  

Bra tips :-)

V I L M A L A ♔    •  

Åh fyran vad bra tips :D

Anonym    •  

riktigt fin inspo! sånt gillas!

VERONICA - modeblogg    •  

Men åh vad grymt tips tjejen! Riktigt grymt tips :) Tackar för det. Ha en fantastisk kväll tjejen, kramar på dig!

vanja    •  

sjukt snyggt :D

♫♪ sandra    •  

snyggt!

Matilda - Hästar & Foto    •  

Sjukt snyggt! Synd bara att jag hatar att ha saker på mina naglar, pillar/biter alltid bort det.

sandija-döv-adopterad-fotografi    •  

snygga naglar!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snyggt

Anonym    •  

finfina naglar är det dina

Svar: Ja visst är dom! Nej det är inte mina egna :)
Henrietta Nylund

ame    •  

snyggt










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!