Mina planer för denna söndag

Vaknade för ungefär en timma sedan hos William och har precis ätit frukost.
Skulle egentligen ha gått till kyrkan idag för att samla stämplar till skriftskolan men det blev inte av. 
Idag har jag inga speciella planer vilket betyder att jag högst antagligen kommer hitta mig själv inlindad i ett täcke med något gott och en serie rullande på tvn. 
Imorgon blir det skola igen för första gången på över 2 veckor, ser inte fram emot det haha...



mot plus    •  

mm god frulle! =)

jaa visst är det!

VERONICA - modeblogg    •  

Åh så gott det ser ut! :) Vad härligt! Hoppas du får en grym söndag fina du, kramkram!

Svar: Det var det också! Tack så mycket, hoppas du också får en riktigt fin söndag! :)
Henrietta Nylund

vanja    •  

sv: ja eller hur :D

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥    •  

Skönt att inte göra något speciellt på en söndag. :)

☆Z I N J A☆    •  

mumsigt:D

♫♪ sandra    •  

gott!

KassandraPalma    •  

ååh så gott!!

♫♪ sandra    •  

- haha gud hur klarar du ens det?! ;)

Svar: Haha, vet inte riktigt det bara händer liksom :D
Henrietta Nylund

frukallgren.blogg.se    •  

svar: Ja och det är verkligen härligt att utnyttja sin energi :D

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Jaa det är så kul! Jaha vad härligt! De är så snygga och underbart sköna! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!