Maxi klänningar

 
Maxi dresses

Maxi dresses by henriettanylund featuring a white dress
 
Har börjat falla lite för riktigt fina och basic maxi klänningar! Tycker de är såååå fina på en lång och lite kurvig person! Skulle dock själv aldrig kunna ha en pågrund av mina 161 cm... så synd, de är ju såå fina!


MALIN    •  

jättesnygga klänningar! älskar maxi-dresses på våren och sommaren :) svar: det kommer bättre bilder, det kommer!

Isadora    •  

Superfina! Gillar starkt den röda och den gråa :)

Maja Alshorn    •  

Shit vad snygga alla var!!


Kolla in bloggen om mitt första modell jobb!

V I L M A L A ♔    •  

Åhh så fina, tycker också om maxidressar! Jag har också korthetsproblemet :(

Svar: Åh det suger :(
Henrietta Nylund

lovisa    •  

sv: eller hur! älskar dessa linnen :) Vilka snygga klänningar, den klarröda var himla fin!

♫♪ sandra    •  

snygga!

milina.blogg.se    •  

älskar den röda!

Sara Ekman    •  

fina :)

Julia    •  

Ja, det är verkligen fint! Går det inte att sy upp eller liknande?

Svar: Vet inte, är inte så värst bra på sånt :( vet inte heller om det skulle se bra ut ändå då jag är så kort haha :D
Henrietta Nylund

Julia    •  

I see! Synd att de inte anpassar för olika längder, det är ju sjukt taskigt egentligen.

Svar: Ja eller hur! Tycker de borde göra kläder för såna som är lika korta som jag!
Henrietta Nylund

Anonym    •  

vilka fina!

C H A R L O T T E    •  

fin fin blogg kul med tips på klänningar =)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!