God morgon lördag!

Idag har jag och William tagit en lååång sovmorgon som jag verkligen har längtat efter. Temperaturen där ute är 30 grader och klockan är bara 1, så idag ska det minsann solas!
Min käre bror fyller hela 20 år idag så det ska firas med tårta och sånt roligt :) 
Just nu håller vi på att lagar lasagne med William och städar smått i köket. Idag har vi smått planerat att åka iväg och kolla till stan och lite inredningsbutiker och möbelaffärer och sånt och kanske hjälpa mamma med gården idag.
Hoppas ni har en riktigt bra början på denna fina och soliga lördagen! :)


Sofia    •  

Helt underbart med lite sommarvärme. Hoppas den stannar eller iallafall kommer tillbaka snart. :)

milina.blogg.se    •  

skönt! :)

KassandraPalma    •  

sv: is kall cola är så himla gott!

V I L M A L A ♔    •  

Åhh grattis till din brusha! Min syrra fyller typ med, trend ju ;) Kram på dig ♥

Julia    •  

Hoppas du haft en bra fredag och en bra lördag hittills. Önskar dig en fortsatt bra helg. Kram

Amanda [SPONTAN]    •  

Skönt med sovmorgon :)

Anonym    •  

Grattis till din bror!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!