Dagens låt

 
Den här låten får mig att påminnas om sommaren och jag hörde den första gången då jag var i Spanien, så den ger mig dubblet med sommarkänslor! Den här spelas också ganska så mycket på radion för tillfället och jag lyssnar ju mest på radio så jag hör ju den rätt så ofta! Men iallafall, här var då dagens låt jag ville tipsa om :)


VERONICA - modeblogg    •  

Åh denna låt lyssnade jag på mycket förr, gillar den skarpt fortfarande! Bra tips tjejen :) Ha en fin onsdag, kramkram på dig!

Anonym    •  

Den är riktigt bra! Bra tips av dig, det gillas!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!