Blont eller brunt?

Det är ungefär ett års skillnad mellan bilderna så mitt ansikte kanske har ändrats haha
Nu har jag en fråga som jag har tänkt på mycket: Ska jag ha min naturliga färg, blont eller ska jag ha brunt hår? Tycker att jag kanske ser lite äldre ut, eller det var därför jag färgade brunt hår men tycker att det är så jobbigt med brunt hår och riktigt ljus utväxt. 
Vad tycker ni?
 


Veronica    •  

Blont :)

MADDISENJ.SE    •  

Blont, i alla fall nu till sommaren ;) Du var fin i bägge!

Svar: Ja, det var det jag tänkte också :) Tack! :)
Henrietta Nylund

Erika    •  

Fin i båda men blont (:

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Bohemhoe    •  

Sv:Tack söta du!
Kör en mittimellan o säger ombre med ljust nertill<3

Svar: Vilken rolig idé! Ska fundera på den ! :)
Henrietta Nylund

wilma karlsson    •  

Hm.. fint i båda men nu till sommaren tycker jag blont! :-)

Svar: Tack så mycket :)!
Henrietta Nylund

Karin    •  

Svårt val! Ska låta bli o tipsa, tror redan du fått tillräckligt mke kommentarer som förvirrar ännu mer ;)

Sv: Jag är barnskötare, timvikarie i både Kungsbacka kommun och Marks kommun :)

Hanna Andersson    •  

Båda var superfint men jag tycker nog brunt var finast :)

Svar: Tack så mycket :)
Henrietta Nylund

Karin    •  

Sv: Tack snälla :D Ja det är sjukt :o 2 år som sambos nu i april och imorgon 3 år tillsammans... Tiden flyger iväg!

Svar: Åh vad kul! :) önskar att jag och min pojkvän också får den lyckan att vara tillsammans så länge! :)
Henrietta Nylund

Nathalie Tegelstam    •  

Så fin i båda men blont :) kramkram

V I L M A L A ♔    •  

En skönhet klär i allt men blond ;)

linkku    •  

passar nooo bra i båda men blont tkr ja! häälit på somarin iaf :)

Svar: Jouu :) men kmr säkert bli lite svårt då ja just färga de mörkt typ :D
Henrietta Nylund

Angus    •  

Åh svårt! blond tror jag!
sv. tack!

Mikki    •  

Hödöö lag e såde ljus brun/ blont Xd

Svar: miumau lehtonen haha :D jouu får si hu ja nu gör de finns så mycki olika :D
Henrietta Nylund

Agnes    •  

blont absolut :) skitfint på dig!

Sofia    •  

Tänkte precis säga att du ser äldre ut i brunt. Men är väldigt fin i båda. :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

VERONICA - modeblogg    •  

Gud så svårt! Snacka om att du passar i båda färgerna, sååå så vacker i båda. Men jag måste nog säga blond, du är otroligt fin i det. Riktigt fin tjejen! :) Ha en fantastisk och helt underbar kväll fina du, kramar!

Svar: Åh tack så mycket fina du! :) Ha en fantastisk kväll du med!
Henrietta Nylund

Mia Forsberg    •  

ja :)

tjusig i båda hårfärgerna :)

Linnéa    •  

Alltid skönt att vara blond till sommaren!

Josephine    •  

Tycker att du ska behålla det blonda :)

Sv; Hihi, förstår det ;)

Svar: Har egentligen brunt nu som jag har haft över ett halvår tillbaka, men min naturliga hårfärg är blond :)
Henrietta Nylund

Mia Forsberg    •  

Tackar :)

Mia    •  

Ja jag har aldrig provat att göra de där proteinbarsen men har hört att de ska vara goda så får testa dem nångång :P

MALIN    •  

svar: spring och prova en! det blir ungefär som att du har en vanlig bh på dig, eftersom det är kupa i sportbhn! en vanlig sportbh är ju platt och plattar till brösten istället :)

Svar: På vilket sätt hjälper de? Har inget New yorker alls nära mig, närmaste är väl typ 200km ifrån mig :(
Henrietta Nylund

Erika    •  

Tycker du passar i båda, men antar att du vill ha ett antingen eller-svar, i så fall tycker jag blont :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Åh, du passar riktigt bra i båda, fast jag tycker blond är snyggast på sommaren :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Viktoria Eriksson    •  

tycker du passar jättebra i båda, men kanske blont nu till sommaren? <3

Sara Ekman    •  

blont :)

Melina    •  

Passar i båda ;)

KassandraPalma    •  

så fint i båda! men tycker det bruna är en aning finare :)

Flisan    •  

sv: javisst e dom najs :P

MALIN    •  

jag tycker du passar i båda, men jag säger ändå blond! har en ganska stor kärlek till blondiner ;)

fotografvesna.se    •  

du e jättefin iblont :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

ullie    •  

håller nog på blond där . kan va mysigt till sommaren men ja fin i mörkt me så det blir bra va du än väljer

ha en fin onsdag

A N N I E    •  

blont! Alltid int till sommaren! du är jättefin!

Svar: Åh tack så mycket!
Henrietta Nylund

marycaroline.blogg.se    •  

Blont tycker jag :)

☆ Nathalie - Skönhetsblogg| I love makeup and art    •  

helt klart brunt !:)))

linah    •  

bloondt!<3

MATILDA    •  

blont :)

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Tycker du passade jättebra i den bruna färgen, men ja, jobbigt med utväxten som blir... :)

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Tycker du passar i båda men blont till sommaren :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Du är fin i båda men på sommaren tycker jag du ska ha det blonda. Solen bleker ju håret mycket så om du färgar det brunt kommer solen bleka det och det är kanske inte så kul. Bättre att du färgar till hösten i så fall:)

Vanessa    •  

Åh svårt, tycker du passar i båda! Men roligt att vara ljusare på sommaren, tycker dock det är fint att färga som en liten ljus utväst '' lite ombre'' :)

The Revolt    •  

tycker att det blonda håret får ditt ansikte att lysa upp mer :o typ oskyldigt gulligt. Men venne om det bara är bilden elr ngt :o men om jag ska utgå från bilderna så tycker jag att du ska satsa på din naturliga hårfärg xD bara onödigt att skada håret med färg när din naturliga är fin som dene xD

Svar: Ja, det tror jag ockå lite :D men det är ju dock 1 års skillnad mellan bilderna också och mitt hår har blivit tunnare osv sen den första bilden! Tack för att du hjälper mig med mitt val, vet inte riktigt när jag ska göra något åt håret! :)
Henrietta Nylund

sabina-ung mamma till 2    •  

Blont på sommaren - for sure! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!