Bilder från vårbalen

Här är några bilder från igår kväll som jag lovade! Hade inte kollat igenom dom tidigare och märkt hur dåliga alla bilder blev haha! Men kan lägga upp flera senare om några dagar om nån önskar :)
Imorgon ska jag förövrigt till sjukhuset för att diskutera en operation jag ska genomföra. Annars har jag inga planer för imorgon eller idag heller för den delen! Idag köpte jag även en tröja som jag kan visa upp nån dag :)


milina.blogg.se    •  

Finisar!

julia gavefalk    •  

Fin blogg! Vart kommer klänningen ifrån?

Svar: Tack så mycket! Jag köpte den på Mango :)
Henrietta Nylund

MALIN    •  

vilken fin klänning! ser ut som att du hade det jättetrevligt :)

Rebecka    •  

Fin klänning och kul med bal :)

Svar:
Tack ♡ Är så nöjd med dem!

Kram

☆Joanna☆    •  

älskar klänning du hade! :)

Svar: Åh tack så mycket, jag med!:)
Henrietta Nylund

☆Joanna☆    •  

haha klänningen ska det stå*

Micaela Åhman    •  

Vad fina ni va :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Emma Broberg    •  

åh vilka härliga bilder <3

Elin    •  

så fina bilder!
sv: ja det förstår jag, den är grym! javisst, säg till när du har lagt till mig så gör jag desamma :)!

Catrine    •  

vilken underbar klänning, lycka till!! ja tänker på dig:)<3

Svar: Tack så mycket fina du! <3
Henrietta Nylund

Brownsugar    •  

Så fin :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

amanda    •  

sV; ja det var inte dumt inte :D

åh va fin klänning!!!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Elin    •  

sv: okej följer dig nu som nummer 69 :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Åh, så vacker du är!

Svar: Tack så mycket fina du, så glad jag blir! :)
Henrietta Nylund

Matilda Sundin    •  

svar: Jaa, verkligen :D

Sofia    •  

Så fin klänning!

amanda    •  

sv: åh tack gulle du! ja, dom är riktigt goa. den med mango är min storfavorit! :)

marika    •  

Vilken fin klänning :)

Svar: Tack så mycket, visst är den! :)
Henrietta Nylund

G I N A ~    •  

fina bilder!

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Så fin du är och vacker dress :D

Svar: Åh tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

V I L M A L A ♔    •  

Fyfan vad vackra! Omg blir helt till mig! Lycka till på sjukhuset, kram ♥

Svar: ååh så gulligt av dig, tack så mycket! :) ♥
Henrietta Nylund

Matilda Sundin    •  

svar: Jaa, dom är helt underbara :D Tack så mycket :)

Angus    •  

Fina ni är!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Svar: The mentalist är ju sååå bra! Tack så mycket! :)

Svar: Ja eller hur!
Henrietta Nylund

19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT.    •  

Vilka fina flickor! Din klänning är verkligen otorligt snygg dessutom, passar dig! :-)

Svar: Tack så hemskt mycket :)!
Henrietta Nylund

Sandra    •  

Vad fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Matilda Sundin    •  

svar: Det är väl väldigt dyrt ? :(
Det vi är ute efter är fest och sol :D Sen en fin strand så klart :D

19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT.    •  

ja.. Visst är det otroligt underbar? Hennes paljettklänningar är verkligen super!

Julia    •  

Åh vad mysigt!

linah    •  

så fina ni är :D!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

- åh tack så mycket :)

emma    •  

sv: visst det är dom :)

fin :)

Lisa    •  

Jisses vilken fin klänning!! Passar dig så bra! Hoppas den planerade operationen går bra sen!!

Svar: Åh tack så mycket fina du! :)
Henrietta Nylund

amanda    •  

fina! :D

Twiggy Lundberg    •  

så fina bilder! får man fråga vad det är för operation? :)

Svar: Tack så mycket! Ja, det gör inget! Jag ska ha en operation för mina tänder, ska ta bort en del och lite annat! :)
Henrietta Nylund

Ida Lindborg ♡    •  

Åh så fina!

Sv: Tack så hemskt mycket, åh härligt! Visst är de hur sköna som helst? :D

Josephine    •  

Så fina! :)

Selina    •  

Så fin klänning!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!