American pancakes

Idag har jag testat tillreda american pancakes till mig och William! 
Har testat dom en gång tidigare på huslig ekonomi i skolan och då tyckte jag de var ganska så goda.
Idag blev hälften lyckade och de andra inte lika lyckade, men var goda för det också! 
Brukar även äta plättar/pannkakor/våfflor alltid med sylt så det blev en aning torrt i munnnen när vi åt de med chokladsås, lönnsirap, banan och lite florsocker pudrat ovanpå. 
Kommmer säkert nog äta det någon gång till, men då med något annat med de så de inte blir så torra!
Har ni testat äta Amerikanska pannkakor?


Hannah    •  

SV: Ja visst gör det! :) Läste detta på deras hemsida "Fråga: Kan jag beställa boxen utomlands? Svar: Vi levererar till hela Sverige, men har tyvärr inte möjlighet att skicka boxen utomlands. Glossybox finns även i andra länder!" så på något sätt borde det ju gå iaf tycker jag.

Svar: Så menar de då att glossybox finns i finland på en finsk sida? ska försöka kolla upp det, såsåså synd att de inte skickar till finland :( var riktigt fem före att beställa!
Henrietta Nylund

rememberthiis.blogg.se    •  

Mums :D

anna    •  

åh, så gott :)

Life of Johanna    •  

Vad gott det såg ut :)

Javisst är klänningen snygg :)

Maja Alshorn    •  

det där ser sååååå gott ut!
jag gör amerikanska pannkakor ofta och jag älskar det, speciellt med lönnsirap på :D mmmmm <3

Julia    •  

Åh, ja det är så gott!

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Så gott, ja jag har ätit amerikanska pannkakor några gånger :D

Sv: Ja det var det med! Åhh härligt, just ja hemresan :/

Abigail Owusu    •  

älskar amerikanska pannkakor, så mycket bättre än vanliga :) blev riktigt sugen när jag såg dina bilder

Linda    •  

mums va gott

Amanda [SPONTAN]    •  

Mums :)

Anita    •  

Åh, gott !

frukallgren.blogg.se    •  

Aldrig testat riktiga American Pancakes men det ser grymt gott ut :D

Svar: Det är nog värt att testa :D tar inte så länge heller att laga och är väldigt lätt!
Henrietta Nylund

Anonym    •  

gott, vill du laga till mej också? ;)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!