when did you stop thinking you're beautiful?

En väldigt bra och fin reklam från Dove, får en att tänka efter lite :)
 
 


Elin    •  

Hej fina du! Måste bara säga att jag verkligen tycker om din blogg! Fortsätt blogga för du gör det jäkligt bra! Kram

Felicia    •  

Håller med daj!
SV: tackkk

puss

Solin    •  

SV: Tack! Haha undra vad det kan vara för fel som du gör? :O

| josefine arvehall ~ foto |    •  

Sv: Ja samma här!

KassandraPalma    •  

sv: tack så mycket! ja, jag försöker se saker och ting från den ljusa sidan haha

Hanna Victoria Sahlqvist    •  

Reklamen är faktiskt väldigt bra!

JuliaWisniewska    •  

svar: Absolut, allt är bra med mig:) Vad gör dudå? Kram:)

Flisan    •  

sv: okej, idag har jag gymmat och jobbat :)

Linn    •  

Så fina bilder du har på bloggen! Gör du bloglovinbyten? :)

Linn    •  

Sv: Jag blev nummer 55. Säg till när du följer mig :)

Maolion    •  

Haha, underbar reklam!

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Ja riktigt bra reklam! :)

sv: Tack finis :D Okej, jag ska nog kika in på hennes instagram och blogg!

KassandraPalma    •  

sv: jaa precis :)

Johanna - A dream as a model ♥    •  

sv: Ja okej precis :D

Clara    •  

Tack fina du!

Svar: det var så lite så!
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

verkligen jättebra :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!