Till ikea på lördag

Ska troligtvis till Tammerfors och IKEA på lördag med pappa! har suttit och petat ihop en bild på vad jag skulle vilja få med mig hem därifrån! kommer nog inte ta med mig nära heller allt men ska se lite vad som finns och vad jag behöver! Det börjar ju vara dags att skaffa saker tills jag flyttar nu så småningom! men det ska nog bli riktigt roligt att åka till IKEA och köpa lite saker! var ju dessutom då jag var i sverige i IKEA och köpte tallrikar och glas redan! mb
 
 


Johanna Mikkola    •  

åh vad skojigt att åka till Ikea :-)

Svar: Ja eller hur! såå kul med ikea :)!
Henrietta Nylund

V I L M A L A ♔    •  

Vad kul! :D Jag älskar ikea, kram

Svar: Ja eller hur !:) älskar också att gå runt i ikea och deras billiga priser haha!
Henrietta Nylund

MATILDA    •  

fint!

Esmeralda    •  

Åhh jag älskar att gå till Ikea!! längtar tills jag flyttar hemifrån så att jag kan inreda mitt hus :)

Svar: Jag med! det är jättekul att gå runt där och drömma om hur man vill sitt framtida hus ska se ut!
Henrietta Nylund

Lollee    •  

Härligt med Ikea! Hoppas du hittar det du söker!

Svar: Ja eller hur! tack så mycket! det hoppas jag också på!
Henrietta Nylund

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Kul att du ska till Ikea :D

Svar: Ja visst är det :)! är riktigt taggad haha :D
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

fint!

Svar: tack så mycket :)!
Henrietta Nylund

julia    •  

fina saker, älskar ikea :)

Tess    •  

Supersnyggt collage! :) Kram

Svar: tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Clara    •  

Så mycket fint de har på IKEA!

ida foto. ♛    •  

så fint! IKEA har så mycket snyggt :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!