söt hund som älskar min matta

Har äntligen lagt tillbaka mattan i mitt rum! har känts så tomt då jag inte har haft den i rummet, men nu ser allt 100 gånger bättre ut när den är på plats igen! jag vet iallafall någon som är riktigt nöjd att den är tillbaka haha... :D


Emmy    •  

Mattan ser ju jättemysig ut att sitta på också hihi :D

LYFTMER    •  

haha va söt :D

Flisan    •  

Sv: ja :)
Allt bra idag? :)

V I L M A L A ♔    •  

haha så söt, mysig mattor är så härligt ^^

Amanda [SPONTAN]    •  

Åh så söt :)

Angus    •  

Åh sötnöt!
Sv. tusen tack!

fellforbooks.blogg.se    •  

Åh, vilken sötnos!

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma    •  

Gosigt det såg ut. Söt hund.

OLIVIA    •  

Men va gullig!!

sv: åh jag med!! :D
kramis♥

ADARAS Blogazine    •  

Så söt :)

Maolion    •  

Haha, goding!

♫♪ sandra    •  

söt!

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Mysig matta, fin bild :)

Michelle    •  

Sötnosen! :)

Ronja    •  

Supersöööt! :D

TIDSTJUVEN    •  

Åh, han har verkligen gosat ner sig i mattan. :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!