söndags kyrka

Sitter i kyrkan just nu med skriftskole gruppen på söndags gudstjänst!
Har inte hunnit uppdatera nått alls på senaste dagarna eftersom jag har haft så fullt upp med allt, men jag ska nog förbättra mig!
Igår var jag ju till tammerfors med pappa, hans flickvän och William och fick hem saker jag var väldigt nöjd med från både stan och Ikea! kan lägga upp lite bilder på sakerna senare så ni får se :)
Ha en bra söndag!




milina.blogg.se    •  

åh mysigt!

♫♪ sandra    •  

mysigt!

♫♪ sandra    •  

- haha hade också bloggat på blogg.se sen 09, eller ja 07 egentligen men det är fett värt att byta :)

♫♪ sandra    •  

- ja för min del iallafall eftersom blogg.se har nofollow vilket betyder att man inte kommer upp på google så :)

Tess    •  

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Svar: varsågod! det var så lite så !:)
Henrietta Nylund

MISS REBECCA    •  

Fin blogg :) Lust att göra ett bloglovin byte? kram

Anonym    •  

duktigt av dig ju! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!