onsdagen den nittonde mars

 
Idag har det varit en helt okej dag och jag har hunnit med rätt så mycket! Kom hem för någon timme sen efter att ha varit på ett riktigt tungt och skönt bodypump pass med Emilia och sedan for jag i duschen och har läst på lite prov och lagat nåt att äta! :) Imorgon har jag inte några stora planer förutom att jag ska till gymmet och köra lite cardio! det var så länge sedan jag gjort det eftersom har aldrig tid att köra så mycket kondition! ska bli riktigt kul!


Ida Lindborg ♡    •  

Söt du är :)

isabella    •  

så fin du är! :)

Svar: tack så mycket fina du! :)
Henrietta Nylund

Charlotta Hägg    •  

Sv: Jaa, det är tråkigt att behöva tänka på sådant men förhoppningsvis blir vännerna bättre med åren. Mognar och förstår att det kan få konsekvenser :) KRAM

Svar: ja exakt! det får man nog alltid hoppas på, fast vissa kommer nog aldrig växa upp och förstå konsekvenserna :)
Henrietta Nylund

lilalili    •  

så söt du är! och hur mycket hinner/orkar du med egentligen :)

Svar: åh tack så mycket! haha jaa, ganska så mycket! brukar nog vara ganska så trött i slutet av dagen men jag gillar att ha något att göra alltid!:)
Henrietta Nylund

Josefina    •  

VIlken gullig blogg du har! Gå gärna in på min jag skriver om kläder, smink, inspiration, livet och allt möjligt! :)

Emma    •  

sv: tack så mycket! :)

MATILDA    •  

fin!

Svar: tack så mycket fina du!!
Henrietta Nylund

Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥    •  

Så fin du är :)

Btw, härlig bloggdesign, kika gärna in hos mig med ^^
kram!

Emelie Andersson    •  

Sv: ska du säga finis! :)
Hoppas att allt är bra med dig!

Emelie    •  

söta bilder!

Svar: tack så mycket :)
Henrietta Nylund

Ebba Axelsson    •  

Så fin du är!

Svar: ååh taack så mycket fina du!
Henrietta Nylund

Elina Ljungqvist    •  

Fin du är, bloggen är jättefin dessutom :)

Paulina Holmberg    •  

fina bilder :D

Mirjam Wallmark    •  

Finis! :) kram

Rebeccas    •  

Verkligen fin!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!