nike pro shorts

ÄNTLIGEN så har jag fått mina efterlängtade nike pro shorts! har drömt om dessa så länge nu och jag kan helt lungt säga att de här shortsen är dom bästa jag någonsin har prövat! de är sååå sköna och är helt fast på kroppen, så som jag ville! är väldigt glad också att jag inte valde XS utan att jag köpte S för att nu märkte jag att dessa passade på mycket bättre eftersom mina ben har växt sedan förra sommaren! Men jag är sååå nöjd nu!


Nathalie Tegelstam    •  

Riktigt snygga och vad bra att dom sitter perfekt :) kram

Moa    •  

Jättefin blogg du har! Vars har du beställt shortsen ifrån?

Nathalie Tegelstam    •  

- vad roligt :) Jaa det är ett riktigt bra träningspass. Du kan själv välja hur hårt du vill köra och anpassa efter dig. Perfekt pass för kondition och ben/rumpa :) kramar

SARA    •  

Så snygga!

Lust att göra ett bloglovinbyte?

Victoria    •  

Hej! Fin blogg du har! Kika gärna in på min blogg också, kanske hittar du något inlägg du gillar? kram:)

Svar: hejhej! tack så mycket! klart jag kan kika in på din blogg! :)
Henrietta Nylund

hanna    •  

i morgon ska jag se till att fixa lite fler videos ! :d
hihi naw det är klart du kan få en lika kropp som oss!

Caroline Tano    •  

Sjukt snygga! :) Jag har en tävling där du kan vinna valfri ToDieFor bikini på min blogg. Kolla gärna in och var med ! Kramar.

SARA    •  

svar; blev nr 56 :))

KassandraPalma    •  

skit snygga shorts!

Svar: Ja visst är dom! är verkligen nöjd med dom!
Henrietta Nylund

Nathalie Tegelstam    •  

- det var så lite så :) Hoppas du tycker det är roligt och du får mer än gärna berätta vad du tyckte! kram

Maria    •  

Svar: Tack så mycket! :)

Lisa    •  

Tack för kommentaren!
Jättebra blogg!
Lust med bloglovinbyte? :)

Lisa    •  

Tack för kommentaren!
Jättebra blogg!
Lust med bloglovinbyte? :)

Matilda Sundin    •  

svar: Tack så mycket, du med :)

Johanna Sällström    •  

Tack så mycket! Älskar den där shortsens ska köpa sånna själv snart! :)

Fotoblogg av Ida ❊    •  

Snyggt!!

SV: hihi ja det var superhärligt! :D

emelie andersson    •  

sv: ja verkligen, älskar shopping :)
min lördag var toppen, hoppas att du har haft en fin helg :)

Emmy    •  

Härligt att hitta ett par riktigt bra byxor/shorts!!

aansoo.blogg.se    •  

alltså de är ju bara för snygga :)

Sarah    •  

Snygga shorts :)

Angus    •  

Sv: taco fina du!
Hihi hjärtat funkar inte bara på gravidmagar utan på nike också! :)

LYFTMER    •  

Jättesnygga! :D

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Najs! Snygga, speciellt då de satt så bra :)

Sara    •  

så snygga ! :)

Svar: tack så mycket! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!