middag med finaste

idag har jag varit i skolan på en rätt så skön dag och varit och fixat mitt nya abonnemang till telefonen och kollat på en ipad som jag kanske ska köpa!
sedan for jag och william och handlade lite och for till honom och lagade riktigt god mat! 
nu ska vi bara mysa och sedan ska jag åka iväg till gymmet för ett mag&rygg pass!
ha det bäst!



KassandraPalma    •  

sv: åh vad gulligt! det är rätt sjukt att man liksom går i samma klass som den man i framtiden blir tillsammans med

Liborius    •  

mysigt och gott:)

Thea i twee    •  

sv: följer dig också nu! Blev nummer 49 :D

fanny    •  

sv: du får absolut följa min blogg på bloglovin om du vill! jag har det med så :)

linah    •  

va mysigt:D

ha en bra dag!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!