hjälp med val av bikini

| todiefor HÄR | svarta HÄR | rosa HÄR |
har kollat på lite bikinin som jag skulle kunna tänka mig att ta med till spanien om en månad då min gamla har gått lite sönder och har haft den i åtminstone 1-2 år haha :D men funderar på att köpa en todiefor bikini eftersom att de är så snygga och som jag beskrev i ett tidigare inlägg men sen har jag också funderat starkt på en lite billigare bikini från wonderland men vet inte vilken färg som jag hellre vill ha. vilken bikini är snyggare? :D
 


PINKPIERCINGS.se    •  

svar: Åh tack, dina ord värmer! :*
Den på bilden, den rosa är finast tycker jag :)

Hanna (hannagran.blogg.se)    •  

Alltså alla är helt sjukt snygga, men 1an eller 3an tycker jag :) Kram!

Ann Lopez    •  

den svarta är snyggast :)

Amanda [SPONTAN]    •  

Är lite svag för To Die Fors bikinis så min röst hamnar på den ^^

Julia    •  

3:an gillade jag, men den svarta är lika snygg den med :)

Linnéa    •  

Tusen tack du <3

Åh, fina, men själv hade jag satsat på den svarta tror jag :p
Kramis

linda    •  

älskar den rosa.!

Emma Grann Fotografi    •  

Alla var supersnygga! Men sista tyckr jag!

Linda    •  

gillar dock inte att den visar så mycket av rumpan :(

Linda    •  

kolla denna bikinin, http://international.triangl.com/collections/swimwear/products/california-coral
den e så fin :)

Linnea    •  

Den rosa var skitsnygg!

Linda    •  

det finns positiva grejer med det också som att de inte är lika många som har den :) men jag vill så ha den!

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Älskar den första! To die for :D

sv: Den är från h&m :D

Flisan    •  

Sv: ja :)
Tittar du på mello? :)

Linda    •  

jag kan köpa den den 25 ifall jag vill, men inte säker på att jag ska göra det :)
måste spara pengarna mest för ska köpa massa jäkla möbler, boring!

linda    •  

ah, jag och pojkvännen ska köpa lägenhet :) så vi ska flytta så fort vi får en lägenhet :) förhoppningsvis snart :)

Linnéa    •  

Hoppas du får en fortsatt fin kväll <3
Kramis

Flisan    •  

Sv: haha okej :P
Haft en bra dag? :)

Elin    •  

Den sista! :)

linda    •  

det ska bli super roligt, jobbigt dock med att behöva spara alla pengarna jag tjänar just nu :) både till lägenhet och grekland :)

Linda    •  

jo självklart gör det :) jag e lite shoppaholic bara så suger att inte kunna shoppa upp pengarna xD, men jag ska få fixa iordning mig totalt innan grekland, med hår , predikyr, manikyr fransar etc :)

sophie [HOBBYFOTOGRAF]    •  

första bilden, den längst upp tyclte jag va snyggast :)

Nelly    •  

1:an tycker jag är finast :)

ida    •  

den hel rosa! :D
btw; har frågestund på min blogg så ställ gärna några frågor!

Jessica    •  

Supersnygga allihop, men gillar nog den sista mest :)

Sarah    •  

Nummer 1 var jättefin! :)

frida christina    •  

Så himla fina allihop!

Liborius    •  

jag gillade nr 2!

Frida    •  

Den högst upp från To Die For är nog min favorit!

Sarah    •  

Ja älskar bikinis :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!