day off

 
 
gammal bild med hemsk telefonkvalité
Stannade hemma idag eftersom jag sov en timme extra och tänkte skippa första lektionen men efter att jag vaknade en timme senare mådde jag ganska så skit och talade med mamma och sedan blev det att stanna hemma. Det var nog det jag behövde eftersom jag har känt mig ganska så sjuk idag med muskelvärk i hela kroppen, huvudvärk, yrsel, ont i halsen, snuva osv. imorgon mår jag hoppeligen bättre än vad jag gjorde/gör idag!
Var också en sväng till sjukhuset och hälsade på William som hade opererat tonsillerna idag men stannade där i kanske 10-15 minuter bara innan jag åkte hem. Nu ska jag snart börja laga mat och sedan duscha. Sen blir det väl läggdags. 


N E L L I E    •  

Vad fin du är!
sv: Tack så jätte mycket :)

Angus    •  

Sv: tusen tack!
Sue Ellen är en fransk bulldog!

Nancy & Grace    •  

Åh vad fin och fräsh blogg du har! Kolla gärna in vår blogg :)

Twiggy Lundberg    •  

Spännande blogg du har! coolt att du bor i Finland dessutom, det landet har jag alltid velat besöka. Är du finska eller svenska från grunden? :-)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!