återhämtning från ett bodystep pass

Har varit på mitt första bodystep pass idag och det var verkligen tungt men väldigt kul! 
Just nu sitter jag i min sköna rosa badrock och äter världens godaste tonfisk sallad jag just gjorde!
Imorgon ska jag till hälsovårdscentralen eftersom att min hosta inte har gett upp efter 3 veckor och har ingen aning vad den kan bero på eftersom att jag inte har några andra symptom på nått virus/influensa! men imorgon hoppas jag att jag får svar!


hanna    •  

duktig du är :D var det kul?

Nathalie Tegelstam    •  

åh vad roligt att du tyckte om det :) kram

emelie andersson    •  

sv: åh vad härligt :) alltid roligt när man har hittat på något kul :D

Sarah    •  

Va gott me tonfisksallad :)
Hoppas dom kmr på va de e o att du blir frisk snart :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!