110314

Är nu hos pojkvännen som vanligt och åt just på subway mm gott! använder en dator som är så ovanlig och alla tangenter är helt på fel plats, så går inte så värst smidigt att skriva då.
Idag har jag inte så mycket planer, har gjort det mesta redan. Sökte dessutom idag till skolor och på första val lagade jag en frisör yrkesutbildning med kombistudier. på andra valet hade jag kock. och sedan en massa onödiga skolor jag egentligen inte helst vill till. Känns väldigt skönt nu så här efteråt eftersom att har gått runt och stressat över nästa år men nu har jag äntligen skickat in min ansökan! :)


coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Hoppas du kommer in på de du helst vill :) Ha en bra eftermiddag :)

frida christina    •  

Härligt!

B R O W N S U G A R    •  

Hoppas du kommer in på den skolan du vill :)

Skulle bli superglad om du ville rösta på mig som årets skönhetsbloggare - http://eleven.se/beautyawards

Amanda    •  

Kul med frisörutbildningen! Jag själv gick hotell-och restaurang

Åsa    •  

Fin blogg!

Bloglovin byte?
Sv: Tack, den är från Bikbok :)
Kram

Sarah    •  

Älskar Subway! :)♥

Viktoria Eriksson    •  

hoppas du kommer in dit du vill! :) Själv har jag också haft lite ångest över vart jag ska söka nu i vår.. sökte på måndagen till gymnasie så att jag fåt studenten :) kram

Jen    •  

Hoppas att du kommer in på den skolan du önskar dig!

milina.blogg.se    •  

Subway är ju galet gott!

Mirjam Wallmark    •  

Gott med subway! :)

kram

Anita    •  

Myyys :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

sv: Ja, resa iväg skulle nog de flesta behöva just nu.

Angie Skarenstedt | NYC    •  

Spännande! Alltid lite läskigt att börja på ny skola och välja mellan alla tusentals utbildningar. Håller tummarna att du kommer in på ditt förstaval :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!